خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته ارتش در قزوین/رونمایی از یادمان شهدای گمنام قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین

امیر سرتیپ حسین محمد شفیعی گفت: به مناسبت هفته ارتش از نمایشگاه ادوات، تجهیزات و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار شهدای گمنام قرارگاه عملیاتی این لشگر افتتاح می‌شود. همچنین از یادمان شهدای گمنام مستقر در این قرارگاه رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۳۲
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ امیر سرتیپ حسین محمد شفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت روز ارتش به تبیین و تشریح برنامه‌های آجا در استان های قزوین، زنجان و همدان پرداخت و تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی توسط ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های قزوین، زنجان  پیش‌بینی کرده است که این برنامه‌ها از روز ۲۱ فروردین مصادف با سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی آغاز می‌شود.

این فرمانده ارشد نظامی ضمن بیان جزئیات برنامه های این ایام خاطرنشان کرد: حضور آحاد کارکنان ارتش در میعادگاه نماز جمعه اولین برنامه هفته ارتش محسوب می‌شود. محوریت سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، تبیین وظایف و اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. ۲۱ فروردین شروع برنامه های رسمی هفته ارتش در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین می‌باشد. نمایشگاه ادوات، تجهیزات و بخشی از دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مکان قرارگاه در ساعت ۹:۳۰ صبح  در جوار شهدای گمنام این قرارگاه افتتاح می‌شود.
 
امیر سرتیپ محمد شفیعی یادآور شد: رونمایی از یادمان شهدای گمنام که طی ۴۸ روز ساخته شده است از دیگر برنامه های این هفته است. اکران کلیپ با مضمون بیان دستاوردها و رشادتهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در این مراسم برگزار می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین گفت: همچنین مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و همرزمان سپهبد شهید صیاد شیرازی برگزار می شود.
 
وی خبر داد: بازدید از مدارس سطح شهرستان خصوصا مدارس محدوده کوی سازمانی‌های ارتش در دستور کار است. دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ارتش از برنامه های روز دوشنبه این قرارگاه بشمار می‌رود. همچنین روز سه شنبه به دیدار کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اختصاص دارد.
 
این فرمانده ارشد نظامی استان تصریح کرد: حضور همکاران در سازمان انتقال خون در نوبت های متعدد جهت اهدا خون، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و امام شهدا در گلزار شهدای شهرستان قزوین در روز پنجشنبه، مراسم پرفیض دعای کمیل در جوار مزار شهدای گمنام همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطار از دیگر برنامه های ماست. ورود برای استفاده عموم به قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین آزاد است.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: دیدار با جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در استان خواهیم داشت. همچنین تقدیر از حافظان، همسران و دختران کارکنان ارتش با محوریت حجاب برتر در سطح شهرستان خواهیم داشت. همچنین آسمان شهرستان قزوین در شب ۲۹ فروردین از محل یادمان شهدای گمنام این قرارگاه نورافشانی خواهد شد.
 
امیر محمدشفیعی در پایان گفت: رژه موتوری از مقابل مقر قرارگاه عملیاتی لشگر۱۶زرهی قزوین و میدان ارتش در روز ۲۹ فروردین، ساعت ۸:۳۰ صبح همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در صورت انجام هماهنگی‌های لازم برگزار می‌گردد. آخرین برنامه این هفته به گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید قرنی مزین می‌شود. بالغ بر ۲۰۰ برنامه رزمی، ورزشی، فرهنگی، نظامی در سطح استان پیش‌بینی شده است که در طول این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار