رئیس انجمن صنفی روزنامه های سراسری در آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

انعکاس رویدادهای ورزشی و بهره مندی اهالی رسانه از مجموعه های ورزشی

تبریز- در دیدار رئیس انجمن صنفی دفاتر نمایندگی روزنامه های سراسری در آذربایجان شرقی و دبیر هیئت اندیشه ورزی تربیت بدنی سپاه عاشورا به تعامل اهالی رسانه و مجموعه های ورزشی تاکید شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۷۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

 

رئیس انجمن صنفی دفاتر نمایندگی روزنامه های سراسری در آذربایجان شرقی در این دیدار بهره مندی از ورزش را در دو بعد بهره مندی از آن به عننوان سلامت فردی و توجه به مفاهیم تخصصی آن در خصوص تنظیم محتوای خبری ورزشی مهم قلمداد کرد.

اسد فلاح ابراز اظهار داشت: با چنین رویکردی جامعه شاهد ارتقای ورزش خبرنگاران و آگاهی بخشی عموم مردم باشد.

وی با اشاره به برخیبی مهری ها، افزود: کم و کاستی هایی وجود دارد معرفی رشته های ورزشی ولی متاسفانه بی مهری برخی مسئولان بیشتر از آن بوده و همین موجب نه اهالی رسانه از محافل ورزشی بهره مند شوند و نه رشته ها آن چنان که باید از طریق رهالی رسانه به جامعه معرفی شوند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در انعکاس رویدادهای ورزشی بخصوص رشته هایی که مردم چندان آشنایی با آن ها ندارند گفت: معرفی و شناساندن این رشته ها قطعا نیازمند انعکاس درست و معرفی آن ها به مردم و نحوه بهره مندی مردم از این نوع ورزش ها چون ورزش های هوایی است.

انعکاس رویدادهای ورزشی و بهره مندی اهالی رسانه از مجموعه های ورزشی

دبیر هیئت اندیشه ورزی مرکز ورزش سپاه عاشورا در خصوص انعکاس خبری و پوشش رسانه ای برنامه های ورزشی نقش صدا و سیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها، نشریه ها و فضای مجازی را مهم دانست.

 بهرنگ سراجی توجه به اصل بی طرفی، بررسی چند وجهی یک رویداد ورزشی، پرهیز از غرض ورزی و سیاه نمایی، نقد منصفانه از کم و کاستی ها و حواشی رویدادها را هنرمندی رسانه معتبر و حرفه ای در پوشش خبری برنامه های فرهنگی ورزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری موفق مسابقه تیراندازی برای اصحاب رسانه در هر دو بخش بانوان و آقایان در روز خبرنگار توسط هیئت تیراندازی سپاه آذربایجان شرقی در سال 1400، این مسابقه را نقطه عطفی در آغاز همکاری با اهالی رسانه بیان و از همکاری دفتر خبرگزاری بسیج و سازمان بسیج رسانه  استان در اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه مذکور قدردانی کرد.

سراجی با اشاره به حمایت معاونت تربیت بدنی سپاه استان، همچنین فعال سازی بخش روابط عمومی باشگاه و آمادگی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت برای شناساندن رشته های ورزشی کمتر شناخته شده مانند جهت یابی، ورزش های هوایی و  ... از همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان و اداره ورزش و جوانان در پیشبرد این موضوع و بهره برداری از امکانات طرفین، بخصوص امکانات موجود در دهکده ورزشی مقاومت عاشورا و امکانات نواحی بسیج کلانشهر تبریز خبر داد.

 وی ابراز امیدواری کرد خدمات ورزشی ارائه شده توسط نیروهای مسلح با همکاری اهالی رسانه برای عموم علاقه مندان به ورزش، ورزشکاران و آحاد جامعه به صورت مطلوب و در سطح گسترده اطلاع رسانی شود تا افراد کمتر برخوردار نیز بتوانند از خدمات مذکور به نحو شایسته بهره مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار