خبرهای داغ:

تجدید پیمان رزمندگان و بسیجیان گردان 119 امام حسین (علیه السلام) با شهدا

در اولین روز کاری سال جدید رزمندگان و بسیجیان گردان 119 امام حسین (علیه السلام) با حضور بر سر مزار شهدای گمنام شهر بادرود با آرمان های شهدا وامام شهدا تجدید میثاق نمودند.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۰۱
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، در اولین روز کاری سال جدید رزمندگان و بسیجیان گردان 119 امام حسین (علیه السلام) با حضور بر سر مزار شهدای گمنام شهر بادرود با آرمان های شهدا وامام شهدا تجدید میثاق نمودند.

فرمانده گردان 119 امام حسین علیه السلام ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در این باره گفت: به منظور تجدید عهد و پیمان با شهدا و همچنین استعانت از ارواح مطهر شهدای عزیز کشور عزیزمان، در اولین روز کاری سال جدید رزمندگان این گردان با حضور بر مزار شهدای گمنام  شهر بادرود با قرائت زیارت عاشورا، یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

وی در ادامه افزود: در خلال این برنامه یکی از برادران عزیزبا توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به تبیین شعار سال جدید با عنوان تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین پرداخته و همگان را به جدیت و تلاش در راه تحقق شعار سال دعوت نمود.

 

تجدید پیمان رزمندگان و بسیجیان گردان 119 امام حسین (علیه السلام) با شهداتجدید پیمان رزمندگان و بسیجیان گردان 119 امام حسین (علیه السلام) با شهدا

 

تصویر

ارسال نظرات
آخرین اخبار