معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

اعزام ۵ هزار نفر از مردم استان مرکزی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ گودرزی گفت: در سطح استان مرکزی تاکنون بیش از ۵ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر با ۷۱ دستگاه اتوبوس و ۱ هزار و ۵۰۰ نفر به شکل خانوادگی اعزام شدند و از خدمات و اردوگاه های استان مرکزی در مناطق استفاده می کنند و همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۷۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار  «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست قرارگاه تخصصی راهیان نور استان اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد استقبال بسیار خوب از اردوهای راهیان نور هستیم و حجم زیادی از مردم و جوانان از مناطق سرزمین نور بازدید داشته اند و راهیان نور همچون رزمایش فرهنگی و تربیتی است که در ایام پایانی سال تا پایان تعطیلات نوروز انجام می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین روش های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید اردوهای راهیان نور است و با توجه به توطئه های دشمنان در جنگ نرم و تحریف و به فراموشی سپردن حماسه های انقلاب اسلامی ، جهاد تبیین مهمترین راهکار است و راهیان نور نوعی جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس محسوب می شود.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه یکی از مولفه های موفقیت در گام دوم انقلاب انتقال تجربیات موفق و حماسه های انقلاب به نسل جدید است،گفت: جهاد تبیین می تواند این امر مهم را محقق و توطئه های دشمنان را خنثی سازی کند و اردوهای راهیان نور در حوزه دفاع مقدس جهاد تبیین را محقق می سازد.

وی با تأکید بر اینکه اهتمام به برگزاری اردوهای راهیان نور تداوم راه شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: حضور عاشقانه مردم و خصوصا جوانان نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و مردم با حضورشان در مناطق سرزمین نور بار دیگر با شهدا و آرمان های نظام اسلامی تجدید میثاق میکنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی جزء اولین استان هایی بود که با برنامه ریزی های دقیق تصمیم به اعزام حضوری در مناطق نور گرفت،گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته اعزام ها شروع و تا نیمه اول فروردین ادامه پیدا می کند و خوشبختانه تاکنون شاهد موفقیت کامل اردوها با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی هستیم و استان مرکزی بار دیگر توانست الگوی موفق در حوزه دفاع مقدس ارائه کند.

وی ادامه داد: در سطح استان مرکزی تاکنون بیش از ۵ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر با ۷۱ دستگاه اتوبوس و ۱ هزار و ۵۰۰ نفر به شکل خانوادگی اعزام شدند و از خدمات و اردوگاه های استان مرکزی در مناطق استفاده می کنند و همچنان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ گودرزی با تشریح جزئیات راهیان نور دانش آموزی در سالجاری گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی علاوه بر برگزاری در بستر فضای مجازی به شکل حضوری نیز برگزار شد که بیش از ۴۲۰ نفر اعزام شدند و بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق مجازی بهره مند شدند.

وی افزود: در سطح دانشجویان اردوهای راهیان نور نیز با موفقیت کامل همراه بود که بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ نفر با ۲۴ دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین نواحی شهرستانی نسبت به جمعیت، اردوهای راهیان نور را برگزار کردند و شعار امسال راهیان نور ما مقاوم هستیم بود و محوریت کلیه برنامه ها تحقق جهاد تبیین با شعار محوری راهیان نور بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار