خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد

انهدام باند حرفه‌ای سارقان با هوشیاری پلیس آگاهی ملایر

همدان-جانشین انتظامی استان همدان از متلاشی شدن باند حرفه‌ای سارقان با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۵۸
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ رضا زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت انواع خودرو از جمله پراید و پیکان وانت که سارقان پس از سرقت قطعات قابل استفاده یا استفاده از این خودرو در سرقت‌های دیگر، از محل سرقت متواری می‌شدند، با تشکیل اکیپی ویژه از ماموران پلیس آگاهی ملایر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق، موقعیت سر دسته باند تحت تعقیب در مخفیگاهی خارج از شهر ملایر شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی ماموران از این متهم، نامبرده به تعداد 6 فقره سرقت خودرو پیکان وانت و پرایدهای مدل پایین و  اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کرد که بلافاصله با تلاش و هوشیاری ماموران این یگان، تعداد یک نفر از همدستانش به همراه دو نفر از مالخران اموال مسروقه در این ارتباط دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از این مخفیگاه یک دستگاه خودرو وانت پیکان که تمام وسایل و قطعات آن مربوط به خودروهای سرقتی بود به همراه بخشی از قطعات اوراق شده از خودروها در دست مالخران کشف شد که با متلاشی شدن این باند و تشکیل پرونده، متهمان حرفه‌ای به مراجع قضائی تحویل داده شدند و تلاش برای تحویل اموال مسروقه به مال باختگان در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد.

*توقیف خودرو حامل سیگار خارجی قاچاق در همدان

زارعی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق کالا و ارز در ایام نوروز و با مستقر شدن در محورهای مواصلاتی نسبت به کنترل تردد خودروهای عبوری اقدام و موفق به شناسایی یک دستگاه سواری پژو شدند که به راننده آن با علائم هشداردهنده دستور ایست صادر و نهایتا متوقف شد.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی از آن تعداد110 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال کشف و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل که در حال رسیدگی است.

*توقیف خودرو حامل کالای خارجی قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق کالا و ارز و با مستقر شدن در محورهای مواصلاتی نسبت به کنترل تردد خودرو های عبوری اقدام و موفق به شناسایی یک دستگاه سواری پژو شدند که به راننده آن با علائم هشداردهنده دستور ایست صادر و نهایتا متوقف شد.

وی عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی از آن تعداد 253 تخته پتو خارجی و قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل که در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار