خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۹ سارق و اوباش در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۹ سارق و اوباش با تلاش مجدانه ماموران کلانتری ۱۱ شهداء خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۶۸
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در راستای مبارزه با سارقان و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با تلاش اطلاعاتی و عملیاتی ماموران این یگان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی غیر مترقبه ازمخفیگاه سارقان، تعداد دو سارق موتورسیکلت دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد که با انجام تحقیقات علمی ماموران این یگان، تعداد یک فقره سرقت منزل نیز کشف و اموال مسروقه منزل نیز در بازرسی از این مخفیگاه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: همچنین در ادامه، ماموران این کلانتری یک نفر سارق منزل و یک نفر سارق خودرو را شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردندکه سارق داخل خودرو به تعداد ۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران این یگان تعداد پنج اوباش را  دستگیر و در بازرسی از آن‌ها یک تیغه قمه کشف شد.

ساکی با بیان اینکه در اجرای این طرح مقدار ۱۲۶ گرم مواد مخدر تریاک نیز از متهمان کشف شد، افزود: با تشکیل پرونده متهمان  به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار