جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر

تاکنون ۷ هزار بوشهری به راهیان نور جنوب عزیمت کرده‌اند

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: از ۲۲ اسفند تاکنون ۷ هزار بوشهری به صورت خودجوش و مردمی به سرزمین‌ها و یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب عزیمت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۲۳۳۱
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی اظهار کرد: اردوگاه فاطمه زهرا (س) سپاه استان بوشهر واقع در جاده آبادان- اهواز با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی به زائرین بوشهری راهیان نور است.
وی تصریح کرد: امسال با توجه به رویکرد جدید سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سازمان بسیج درباره نحوه حضور زائرین راهیان نور به صورت عزیمتی، زائرین استان بوشهر همگی با خودرو‌های شخصی و یا با هزینه شخصی به سرزمین‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس عزیمت می‌کنند و سپاه فقط میزبان این عزیزان در دو مقوله اسکان و تغذیه رایگان برای مدت سه روز است.
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر یادمان شهدای گمنام شرق کارون را مکانی باارزش دانست و تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام شرق کارون واقع در اردوگاه فاطمه زهرا (س)، محل مقاومت و استقرار رزمندگان بوشهری در دوران دفاع مقدس بوده است و از این جهت برای مردم استان بوشهر جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد.
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: اردوگاه فاطمه زهرا (س) از معدود اردوگاه‌هایی است که دارای یادمان و زیارتگاه شهدا بوده و متبرک به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار