خبرهای داغ:
همزمان با میلاد امام زمان؛

بزرگترین کاروان زیارتی متشکل از ۱۳ اتوبوس عازم جمکران شد

بزرگترین کاروان زیارتی متشکل از ۱۳ اتوبوس عازم جمکران شد
پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز اصفهان گفت: با بزرگترین کاروان زیارتی شهر اصفهان متشکل بیش از 2 دستگاه امدادی و بیش از 13 دستگاه اتوبوس عازم مسجد مقدس جمکران شدند.
کد خبر: ۹۴۲۱۸۶۲
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه امام رضا (ع) اولین کاروان زیارتی سیاحتی هیئت صاحب الزمان ( عج ) بعد از محدودیت های کرونایی در روز نیمه شعبان عازم مسجد مقدس جمکران  شدند.

 سرهنگ علی مولوی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز اصفهان در تشریح این خبر گفت : بزرگترین کاروان زیارتی که متشکل از  خانواده معزز شهیدان و ایثارگران ، نمازگزاران مساجد و همچنین بسیجیان عزیز شهر اصفهان هستند عازم مسجد مقدس جمکران گردیدند.

وی در ادامه افزود : این کاروان خودوریی بیش از 13 دستگاه اتوبوس و همچنین بیش از 2  دستگاه امدادی متشکل از آمبولانس مجهز به امکانات بهداشتی و همچنین خودروی پلیس راه در معیت جناب سرهنگ میرزایی جانشین محترم پلیس راه استان اصفهان در این سفر همراهی این کاروان معنوی شدند.

سرهنگ مولوی ادامه داد : با توجه به ایام پایانی سال 1400 و نزدیک شدند به ایام نوروز 1401 تمامی همکاران من در مرکز شهر اصفهان بصورت جهادی و به معنای واقعی کلمه انقلابی و به دور از خانوادهایشان و در طول شبانه روز در خیابان ها محلات و بزرگراه های همانند دستگاه های امدادی برای رضای خداوند  در حال خدمت رسانی به مردم شریف اصفهان هستند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار