خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هشترود:

۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند هشترودی اهدا شد

تبریز- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هشترود با بیان اینکه ۲۵ نوعروس شهرستان با دریافت جهیزیه راهی خانه بخت شدند، گفت: برای تهیه این جهیزیه‌ها بیش از ۶۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۱۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهرام آسیابی با قدردانی از همت خیران برای تأمین این جهیزیه‌ها، اظهار کرد: اهدای جهیزیه به منظور تحکیم بنیاد خانواده و کمک به ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

وی از نیکوکار دعوت کرد تا مثل همیشه با مشارکت در طرح اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای آغاز زندگی مشترک یاریگر این نهاد باشند.

مدیر کمیته امداد هشترود اشتغال را از دغدغه‌های اصلی جوانان برای تشکیل زندگی دانست و گفت: در ۱۰ ماهه امسال به ۳۳۰ نفر وام اشتغال به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۶۸ واحد مسکن محرومین با پنج میلیارد ۷۵۰ میلیون تومان احداث و ۲۵ واحد مسکن با ۱۳۰ میلیون تومان تعمیر شده است.

آسیابی اهدای ۴۰ سری جهیزیه به مبلغ ۷۶۷ میلیون و ۷۵۰ میلیون تومان و پنج هدیه ازدواج به پسران به مبلغ ۳۰ میلیون تومان را از دیگر خدمات کمیته امداد شهرستان در سال جاری عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار