معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان:

پاسداران و بسیجیان افسران جنگ نرم در اجرای بیانات رهبری هستند

سردار فقیری گفت: حضرت آقا جهاد تبیین را برای مقابله با دسیسه های دشمن که امروز از طریق جعل اخبار، جعل واقعیتها، مظلوم را جای ظالم نشاندن و بالعکس، قصد نابودی تحول عظیمی که جمهوری اسلامی ایران در جهان ایجاد کرده است، بیان کردند.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۵۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

سردار عوضعلی فقیری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: پاسداران و بسیجیان به عنوان افسران جنگ نرم بایستی نسبت به این دستور و فرمانی که رهبر، ولی امر و مرجع ما بیان داشتند اقداماتی را انجام دهیم.

وی با اشاره به این مطلب که امروز دشمن تلاش دارد که تفکر، نگاهها و برداشت های جامعه را تغییر دهد و می خواهد جای ارزش ها و ضد ارزشها را تغییر دهد، ادامه داد: حضرت آقا جهاد تبیین را برای مقابله با دسیسه های دشمن که امروز از طریق جعل اخبار، جعل واقعیتها، مظلوم را جای ظالم نشاندن و بالعکس، قصد نابودی تحول عظیمی که جمهوری اسلامی ایران در جهان ایجاد کرده است، بیان کردند چرا که بیش از چهل سال است که ایران توانسته در برابر تمامی نقشه های دشمن ایستادگی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان داشت: عواملی که باعث قدرت نظام است و عوامل قدرت دینی و ملی دشمن اینها را به نوعی از طریق نفوذ و از طریق جعل اخبار و عکس نشان دادن واقعیتها
قصد دارد به آن افراد نا آشنا و نسل بعدی که امروز در فضای مجازی که متاسفانه فرصتی برای مطالعه و بررسی ندارند خیلی آنی و کپسولی اطلاعات را به خورد مردم دهند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب کهفرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین بسیار مهم است و باید تلاش کرد  این جهاد تبیین را به صورت اجرایی و عملیاتی درآوریم، بیان کرد: جهاد یعنی در جایی که دشمنی رو به روی ما ایستاده و ما باید جهد و تلاش بکنیم و این نیازمند داخل میدان بودن است و این وظیفه برای تمام طیف و اقشار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در سپاه در سه بعد آحاد مردم، بسیجیان ودرون سپاه، خانواده و فرزندان پاسداران و سربازان در راستای جهاد تبیین و عملیاتی شدن آن تلاش کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار