خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین؛

کاشت ۱۹ اصله نهال در مجاورت یادمان شهدای قرارگاه عملیاتی لشگر۱۶ زرهی قزوین/ اجازه هیچ گونه جسارتی را به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی‌دهیم

امیر سرتیپ محمد شفیعی گفت: امروز ۱۹ اصله درخت مثمر و غیرمثمر در باغ محوطه کنار یادمان شهدای قرارگاه عملیاتی لشگر۱۶ زرهی قزوین کاشته خواهد شد. سربازان جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی اجازه توهم جسارت دشمنان به خاک جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۶۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت روز شهدا، با عنوان سرو قامتان عاشق، با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولین لشکری و استانی صبح امروز در جوار مزار شهدای گمنام قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.
 
امیر سرتیپ حسین محمد شفیعی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت درختکاری و به منظور تقدیر از هنرمندان شهید ۱۹ اصله درخت مثمر و غیرمثمر در باغ محوطه کنار یادمان شهدای این قرارگاه عملیاتی به یاد شهدای بزرگوار غرس می‌شود.
 
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بالغ بر ۴۸ هزار و لشگر ۱۶ زرهی قزوین ۵ هزار و ۶۹۳ لاله گلگون کفن تا کنون درعملیات های نصر، کرخه نور و سایر عملیات ها تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به ماموریت های جدید لشگر خاطرنشان کرد: اغلب همکاران ما در کلیه نقاط مرزی کشور جهت حفظ و حراست از مرزهای کشور مستقر هستند. همچنین یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشگر هم در غرب و شمالغرب کشور در نقطه صفر مرزی مستقر می باشند. تحت هیچ شرایطی اجازه توهم جسارت دشمنان به خاک جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهیم.
 
امیر شفیعی با بیان اولویت های کاری و نتیجه طرح اشتغالزایی در لشگر ۱۶ زرهی قزوین اذعان کرد: اولویت اصلی تمامی یگان های نیروهای مسلح خصوصا ارتش جمهوری اسلامی، حفظ آرامش رزمی است. بنا بر تدابیر اتخاذ شده، هر سربازی که وارد رسته ای می‌شود باید حداقل یک شغل و مهارت را یاد بگیرد و با کسب گواهی مربوطه بعد از پایان خدمت می‌تواند از این مهارت خود استفاده کند.
 
وی تصریح کرد: در قرارگاه مهارت آموزی سعی می‌کنیم از سربازان در رشته و تخصص خود استفاده کنیم و در غیر این صورت با کسب مهارت و گواهینامه در زمان خدمت خود از این مهارت استفاده می‌کنند. طی سال گذشته در قرارگاه عملیاتی لشگر و یگان های تابعه بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ نفر آموزش دیده و موفق به کسب گواهینامه مهارت شده اند.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین ضمن بیان زمینه‌های همکاری مشترک سپاه و لشگر ۱۶زرهی بیان کرد: بنا به نقل سپهبد شهید صیاد شیرازی" ارتشی و سپاهی، یک لشگر الهی"  ارتش و سپاه در کلیه امور نظامی و غیر نظامی مانند اشتغالزایی و محرومیت زدایی با هدف و فرمانده مشترک همراه و پشتیبان هم بودند.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار