کشف یک تن تریاک و 162 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 162 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بیش ازیک تن مواد مخدردر اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۸۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ،سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی استان با هدف مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا و سوخت و به منظور جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی ، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت 48 ساعت در استان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی و دستگیری 63 سارق ، 206 نفر تبعه بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت، 369 معتاد متجاهر و بلامکان نیز در محلات جرم خیز و آلوده جمع اوری و به کمپ‌های مربوطه تحویل داده شدند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، در این طرح 48 ساعته با تلاش‌های همه جانبه ماموران انتظامی استان ضمن شناسایی تعداد 89 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر 162 هزار لیتر فراورده های نفتی قاچاق ، یک تن و 459 کیلو انواع مواد مخدر ،بیش از 9 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز ، 399 بطر مشروبات خارجی، 2 قبضه سلاح شکاری ، 143 راس دام زنده قاچاق و یک میلیون و 4 هزار عدد انواع محترقه قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده 51 فقره پرونده در حوزه قاچاق و 78 فقره پرونده در حوزه سرقت تشکیل و ضمن شناسایی و دستگیری 23 متهم دیگردر خصوص سایر جرایم ، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار