خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

قطب بندی جدید، از پیامدهای تحولات روسیه و اوکراین است

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: نوکران دست به سینه آمریکا بعد از تحولات اوکراین به این نتیجه رسیدن که اعتماد، نوکری و اطاعت بی چون و چرا از آمریکا دیگر فایده ندارد. یکی از پیامدهای جنگ اوکراین و روسیه تشکیل قطب بندی جدید است.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۰۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام معبودی در مراسم بزرگداشت روز میلاد حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان و معرفی پاسداران نمونه سال ۱۴۰۰ با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین تصریح کرد: جریان روسیه و اوکراین پیامدهای زیادی دارد که اولین آن تشکیل قطب بندی جدید است. شرایط گویای شکل گیری سه قطب جدید است که شامل قطب روسیه و چین بعنوان شریک راهبردی است.
 
وی در ادامه افزود: قطب دوم متشکل از کشورهای محور مقاومت با محوریت ایران است. اسرائیل هم قطب سوم می‌باشد. اسرائیل با سوء استفاده از موقعیت موجود و نزدیک شدن به کشورهای عربی، آنها را به خود نزدیک کرده و نسبت به آمریکا دور می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به آشکارتر شدن بسیاری از واقعیت‌ها مانند اصل حقوق بشر و مظلومیت مردم یمن عنوان کرد: آیا این اصول محقق می‌شود و یا در حد حرف است. مبحث دیگر ایجاد فاصله بین روسیه و دشمنان ایران اسلامی است. همچنان که انقلاب اسلامی ایران دشمنان بسیار دارد.
 
وی گفت: روسیه از عدم به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان خبر داده است. در سوی دیگر نوکران آمریکا در کشور‌های عربی، دیگر به او اعتمادی ندارند. نمونه آن عدم پاسخگویی اعتراض‌آمیز به مقامات آمریکایی به علت حمایت نکردن آمریکا از اوکراین و متحدانش است.
 
حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: نوکران دست به سینه آمریکا بعد از تحولات اوکراین به این نتیجه رسیدند که نوکری و اطاعت بی چون و چرا از آمریکا دیگر فایده ندارد. نتایج این جنگ جز منفعت برای ایران و ضرر برای دشمنان آن ندارد.
 
انتهای پیام/ ۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار