خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام است

قزوین_سرگرد پاسدار بابایی گفت:نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۳۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار سید علی بابایی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه های شهر محمودآباد نمونه، ضمن تبریک ایام شعبانیه به ویژه ولادت آقا امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است. نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد بی ثبات سازی، آشوب آفرینی و برپایی غائله ها و فتنه ها و نیز حرکت های تجزیه طلبانه در طول چهار دهه گذشته همواره در دستور کار آمریکایی ها و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی بوده است و سپاه بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، هر عرصه ای از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم به خطر بیفتد، عملا خود را موظف به دفاع و مقابله با آن می داند.

بابایی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) در تأثیر و نقش سپاه فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود». این توصیف، برای تعارف و مبالغه -که حضرت امام(ره) از این شائبه ها مبرّا بودند- نیست بلکه با عنایت به نقشی است که از اولین روزهای ولادت این نهاد، در سخت ترین شرایط و روزهای بحرانی اوایل انقلاب، به عهده پاسداران قرار گرفت و از این آزمون ها، موفق و سربلند بیرون آمدند. این نقش آفرینی تا امروز هم ادامه یافته است.

وی تصریح کرد: به فرموده حضرت امام(ره)، سپاه پاسداران که رکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است، با اقتدا به مولای خود سید مظلومان علیه السلام، نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب های تاریک و ظلمانی ستمشاهی بوده و در پاسداری از انقلاب و هدف های آن عاملی مؤثر و رکنی رکین بوده و هست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین ادامه داد:
 نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام ما بوده و خواهد بود. همچنین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در این باره می فرمایند:
 سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عارفان و قدوه صالحان پیوسته می جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می کرد، توانست نقش تعیین کننده ای را در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کند و در کنار ارتش و با به کارگیری بسیج مردمی، درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار