مسئول معاونت سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

شرط نخست پایبندی به توافقات برجام گرفتن ضمانت است

مسئول معاونت سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت، مقاومت مردم ما در مواجهه با هجمه‌های دشمن، مجاهدت و دشمن‌شناسی نیروهای مسلح علت اقتدار تیم مذاکره کننده ایران در جریان مذاکرات وین است
کد خبر: ۹۴۲۰۴۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رسول سنایی راد در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نزسا با بیان اینکه امروزه ایران قلب اصلی و الگو همگان در منطقه محسوب می‌شود، اظهار کرد: در زمان رژیم منحوس پهلوی امتیازهای گزافی از جمله بحرین را به بیگانگان واگذار شد اما امروزه استقلال، عزت نفس و اقتدار ملی خود را مدیون بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل (ره) هستیم و این نوع نظام مملکت داری را به سایر کشورها منتقل کرده و از خط قرمز انحصار طلبی غربی‌ها عبور کرده ایم.

وی با اشاره به قدرت حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله و همسو بودن حزب الله ایران و لبنان گفت: امروزه در لبنان هیچ تصمیمی بر خلاف دستور سید حسن نصرالله جامه عمل پوشانده نمی‌شود و این مهم، خلاف مبل غربی‌هاست چراکه لبنان نیز دوست ندارد زیر سلطه استعمار غربی‌ها برود.

مسئول معاونت سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران هر گونه جنگ و خونریزی را نفی می‌کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده و هیچ نیازی به سایرین ندارد اما با توجه به اینکه میل غربی‌ها در قدرت طلبی، سیری ناپذیر است و یک طرف این جنگ آمریکاست، جمهوری اسلامی از منافع ملی خود دفاع می‌کند.

سنایی راد پیرامون جنگ اخبر اکراین و روسیه افزود: به زعم روسی‌ها، اکراین دروازه نفوذ غرب است و غربی‌ها به دنبال فرسایشی کردن این جنگ هستند، پوتین نیز که در ماجرای خروج آمریکایی‌ها از افغانستان و کنترل نیروهای چچن، توانایی‌های خود را نشان داده سعی دارد با تدابیر سیاسی و نظامی خود، بخش‌هایی از اوکراین و شبه جزیره کریمه را زیر سیطره خود گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با ایجاد کردن پدیده‌های نوظهوری مثل انقلاب رنگی سعی در نفوذ به اروپا را داشته‌اند، افزود: اگر از دیدگاه اقتصادی به این جنگ بنگریم آمریکایی‌ها و چینی‌ها بیشترین منفعت را از این نزاع می‌برند.

مسئول معاونت سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ماجرای مذاکرات و توافقات برجام و اینکه شرط اول پایبندی به توافقات برجام گرفتن ضمانت است، بیان کرد: تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت، مقاومت مردم ما در مواجهه با هجمه‌های دشمن، مجاهدت و دشمن‌شناسی نیروهای مسلح علت اقتدار تیم مذاکره کننده ایران در جریان مذاکرات وین است.

سنایی راد در پایان گذر زمان را لازمه تاثیرگذاری دولت جدید دانست و گفت: دولت سیزدهم اگر بتواند نرخ تورم را در طی یک سال و نیم تا دو سال آتی به نصف برساند تحول قابل توجهی در بهبود اوضاع جامعه ایجاد کرده و این کار با تلاش شبانه روزی و پشتکار شدنی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار