خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی؛

اقتدار پاسداران، هیمنه دشمن را در منطقه شکسته است

سرهنگ برین عنوان کرد: روزی، دشمنان اسلام با ناوهایشان رزمایش برگزار می کردند و حالا با ناوهای خود مقابل ما می ایستند اما توان انجام کاری را در مقابل ما ندارند چرا که پاسداران ما با کسی در منطقه شوخی ندارند.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۸۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت اعیاد شعبانیه در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب و مقاومت مردم کشورمان در برابر تحریم های ناجوانمردانه بیان کرد: پس از گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی، در عرصه های مختلف در جهان پیشرفت های زیادی داشته ایم که با این رخدادهای خوب و با وجود تحریم ها و کارشکنی هایی که دشمن بر علیه ما پیاده سازی کرد هیچ خدشه ای به نظام وارد نشد.

وی گفت: پاسداری به لباس و عنوان نیست بلکه فرهنگ دفاع از ارزش های اسلامی است؛ همان طور که امام حسین(ع) با تمام وجود برای زنده نگهداشتن اسلام جنگید و بر همین اساس و به پیروی از آن امام همام، میلاد باسعادت آن حضرت، روز پاسدار نام گرفت تا الگوی ما برای دفاع از ارزشهایمان باشد.

سرهنگ برین در ادامه اظهار کرد: روزی، دشمنان اسلام با ناوهایشان رزمایش برگزار می کردند و حالا با ناوهای خود مقابل ما می ایستند اما توان انجام کاری را در مقابل ما ندارند چرا که پاسداران ما با کسی در منطقه شوخی ندارند. در این ۴۳ سال، دشمنان ما از همه نوع ابزار استفاده کردند که ما با ایستادگی و مقاومت و با اتکا به وعده الهی توانستیم پیروز شویم و دشمنان ما در جنگ نیمه سخت و سخت ناامید شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: کارگری که در مجموعه تولیدی خود، با اعتقاد و باور خوب به انقلاب اسلامی کار می کند و سربازی که در مرزها از این خاک دفاع می کند، در واقع پاسدار است. به مانند شهید سلیمانی، کسی که در آن سن و سال، به جای استراحت و بازنشستگی، بیان داشت که ۴۰ سال است نخوابیده، یعنی ۴۰ سال است دغدغه انقلاب و دفاع از باورهای اسلامی داشته است.

وی در ادامه، از کارکنان نیروگاه شهید رجایی به دلیل تلاش در جهت تامین برق و خدمت رسانی به شهروندان، به عنوان پاسداران عرصه صنعت یاد کرد و فعالیت های آن ها را قابل تقدیر دانست.

در ادامه، به مناسبت میلاد با سعادت امامان همام، حضرت امام حسین (ع) و حضرت امام سجاد(ع) و نیز ولادت خجسته حضرت ابوالفضل عباس(ع) و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، از ۲ نفر از فرزندان شهید شاغل در نیروگاه و یک نفر از کارکنان این شرکت که در دوران جنگ تحمیلی به افتخار جانبازی نائل شده است، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد و در ادامه نیز از کارکنانی که به عنوان موذن و مکبر با امور فرهنگی همکاری داشته اند، تقدیر گردید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار