جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد؛

جانبازان نماد غیرت و شجاعت هستند/ گنج عظیم دفاع مقدس باید برای نسل جوان به الگوهای عملیاتی تبدیل شود

سرهنگ عسگری با تأکید بر اینکه جانبازان نماد غیرت و شجاعت هستند، گفت: جانبازان عزیز در میدان‌های جهاد همواره سرافراز و سربلند بیرون آمدند و امروز باید خاطرات گران‌بهای خود را به نسل جوان منتقل سازند.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۳۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی آیه‌های ایثار و ازخودگذشتگی هستند که با مجاهدت خود از آزمون های بزرگ موفق بیرون آمدند و موجب سربلندی و عزت ملت ایران شدند.
 
وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های جانبازان عزیز در مقاطع مختلف انقلاب است و لذا جانبازان و خانواده ایثارگران نقش مهم و ماندگاری در پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی دارند و نام آنها همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ می درخشد.
 
سرهنگ عسگری با تأکید بر اینکه جانبازان نماد غیرت و شجاعت هستند،گفت: جانبازان عزیز در میدان های جهاد همواره سرافراز و سربلند بیرون آمدند و امروز باید خاطرات گران بهای خود را به نسل جوان منتقل سازند.
 
وی افزود: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در گام دوم یک ضرورت مهم است و این فرهنگ نجات بخش همواره ملت ایران را از تهدیدات و توطئه های دشمنان نجات داده و جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت زنده باشد شکست پذیر نخواهد بود و زیر بار ظلم و زورگویی دشمنان نمی رود.
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی وارونه نشان دادن حقایق و راه انداختن جنگ روانی علیه ملت را یکی از اقدامات دشمنان در جنگ نرم خواند و گفت: دشمن هدف نا امیدی ملت و ناکارآمدی نظام اسلامی را در فضای مجازی دنبال می کند که جهاد تبیین مهمترین و موثرترین راهکار مقابله با دشمنان است.
 
وی افزود: دفاع مقدس یکی از عرصه های توطئه انگیزی دشمنان است که به دنبال فراموشی و تحریف حماسه های هشت سال ملت ایران است و باید این حماسه های بزرگ به نسل جوان انتقال داده شود و جانبازان عزیز نقش مهمی در انتقال حماسه دفاع مقدس دارند و نیازمند تحقق جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس هستیم.
 
سرهنگ عسگری خاطر نشان کرد: خوشبختانه به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اتفاقات خوبی در حوزه جهاد تبیین انجام شده که باید همه کمک کنیم این کار بزرگ ادامه دار باشد و گنج عظیم دفاع مقدس برای نسل جوان به الگوهای عملیاتی تبدیل شود.
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از جانبازان سرافراز آقایان؛ «ابوالفضل شاه‌محمدی»، «سید علی‌اکبر ابراهیمی»، «سید رضا رفیعی» و سید «مصطفی الحسینی» دیدار و از آنها تجلیل به عمل آورد.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار