خبرهای داغ:
سخنگوی دومین کنگره ملی سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد

حضور دو وزیر و معاون رییس جمهور در دومین کنگره ملی بزرگداشت مصلح شرق

اسدآباد-سخنگوی دومین کنگره ملی سیدجمال‌الدین اسدآبادی از حضور دو وزیر و معاون رییس جمهور در دومین کنگره ملی بزرگداشت مصلح شرق خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۴۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

کیومرث حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری جلسات مستمر طی سه ماه گذشته با حضور امام جمعه، نماینده مردم اسدآباد، فرماندار و سایر مسئولین اظهار کرد: دومین کنگره ملی بزرگداشت مصلح شرق، سیدجمال‌الدین اسدآبادی ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری همایش علمی و سخنرانی اساتید دانشگاهی در محل دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، رونمایی از نرم افزار‌های مربوط به زندگی سید جمال الدین، مقالات و کتب مختلف موجود در دانشگاه سیدجمال و همچنین رونمایی از شجره نامه سید جمال الدین اسدآبادی بخشی از برنامه‌های این رویداد است.

سخنگوی دومین کنگره ملی بزرگداشت مصلح شرق در شهرستان اسدآباد گفت: حضور دکتر سیدمحمد حسینی، معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در روز نوزدهم اسفند ماه، برگزاری مراسم اصلی کنگره در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سخنرانی وزرای ارشاد و علوم و مسئولین استان و شهرستان بخشی دیگر از برنامه‌های کنگره است.

وی پخش کلیپ‌های مرتبط به سید جمال الدین و آیت الله خسروشاهی، بازدید از زادگاه سیدجمال‌الدین توسط میهمانان و به ویژه وزرا، تشکیل جلسه بنیاد سید جمال‌الدین اسدآبادی در محل فرمانداری اسدآباد و بازدید از دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با حضور وزرا را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات