خبرهای داغ:

پیام تقدیر مسئولین شهرستان اسدآباد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن

اسدآباد- امام جمعه، سرپرست فرمانداری و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۹۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه، حسین علی شرکائی فرماندار اسدآباد و کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پيامي مشترک از حضور پرشور مردم انقلابي و همیشه در صحنه شهرستان در راهپيمايي ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و ابر قدرت‌هایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی از هر حربه و ترفندی برای ضربه به پیکره و روح این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.

بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با شکوه‌تر از همیشه به میدان آمدند و پیام وحدت، یکپارچگی و ایستادگی بر آرمان‌های والای انقلاب را در گوش جهانیان طنین‌انداز کردند تا دشمنان این ملت بدانند که تهدید و تحریم هرگز نخواهد توانست آنان را از اهداف والای انقلاب و منویات رهبری عزیز و آرمان مقدس شهدای عزیز غافل نماید.

حضور حماسی و سرشار از شور و شعور مردم انقلابی اسدآباد تابلویی زیبا از رشادت، مردانگی، غیرت و اتحاد و بصیرت را به نمایش گذاشت و يكي از بي‌نظيرترين صحنه‌های حماسی را خلق كرد. یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ، تثبيت و تقويت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به حکم وظیفه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و انقلابی مردم مومن وبصیر و قدرشناس دیار سیدجمال الدین اسدآبادی  در راهپيمايي ۲۲ بهمن، از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان اسدآباد و همه دست اندرکاران برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر، سرافرازی و سعادت اخروی را آرزومندیم.

سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد

کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی

حسین علی شرکائی سرپرست فرمانداری اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار