نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

جهاد تبیین راه حل مقابله با هجمه های رسانه‌ای دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار با تاکید بر اهمیت پرداختن به جهاد تبیین گفت: توجه به این مهم راه حل مقابله با هجمه های رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب است و مشارکت رسانه ها نقشه های آنان را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۰۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب جنگ امروز دشمنان نظام و انقلاب جنگ‌ ترکیبی است در این شرایط نیاز است از معنویت و فداکاری های خود دفاع کنیم که همه اینها نیاز به جهاد تببین دارد.

وی افزود: دشمنان نظام با فشار اقتصادی و هجمه های رسانه ای به دنبال ناامیدی و یاس ملت بزرگ ایران هستند که هوشیاری رسانه ها و حضور به موقع اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف گامی در راستای اقتدار نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر نقش حساس و اثرگذار رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین که مورد توجه معظم له است باید از طریق رسانه‌ها تبیین و منتشر شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: دشمنان نظام می خواهند مقاومت‌ ما را در صحنه جنگ نرم‌ به شکست تبدیل کند و این‌ مهم برای نسل جوان‌ما به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به دسیسه های چهار دهه اخیر دشمن علیه ملت ایران یادآور شد: دشمن از طریق ایجاد جنگ نرم و جنگ روانی به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است چرا که در جنگ نظامی به اهداف خود نرسیدند به همین دلیل با جنگ نرم به دنبال نفوذ در کشور است و در این زمینه جوانان باید هشیار و بیدار باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از رسانه های استان گفت: طبیعت رسانه این است دردها را نشان و واقعیت ها را بیان کنند، خوشبختانه رسانه های استان در بخش های مختلف چون کرونا، کمک‌ مومنانه، برگزاری کنگره شهدا و دیگر ابعاد مختلف چون‌ انتخابات پای کار بودند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه به حول و قوه الهی مشکلات کشور در حال حل شدن است، افزود: مهمتر از همه این مسایل وعده الهی است، ما برای اجرای دین الهی‌ محرومیت ها را پذیرفتیم و انشالله پرچم اسلام در دنیا به اهتزار در خواهد امد.

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جایی که باید از آن غفلت نکنیم عمران قلب است که انسانیت انسان را شکل می دهد.

وی گفت: قلب انسان حرم الله است اگر جای بخل و کینه و دشمنی شود جایگاه شیطان می شود و اگر جایگاه خدا و اخلاص و ‌محبت و نوع دوستی و فداکاری قرار گیردشود و پاسداری از خدا این قلب آباد می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار