خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اقدام به تحقق «جهاد تبیین»، پاسداری از انقلاب است

حجت الاسلام معبودی گفت: هر کسی که امروز در حوزه جهاد تبیین که در مقابله با جنگ ادراکی و شناختی است اقدام کند، پاسدار است و قطعا پاسداری از دین و ارزش های دینی و انقلاب و آرمان های انقلابی رسالتی بزرگ است که برای عهده وی نهاده شده است.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۹۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

قزوین_حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار شورای سازمان بسیج رسانه و مدیران رسانه استان قزوین که با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: خدا را شاکریم که در لباس پاسداری، خدمتگزار مردم عزیز هستیم و به این عرصه خدمتگزاری افتخار می کنیم.

وی گفت: هر کسی ولو کسی که در لباس پاسداری نیست، اما در راه پاسداری از دین، ارزش های دینی و انسانی تلاش می کند، پاسدار است. به ویژه امروز در عرصه جهاد تبیین، شما رسانه ها بعنوان افسران این جهاد، قطعا جزو پاسداران هستید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: هر کسی که امروز در حوزه جهاد تبیین که در مقابله با جنگ ادراکی و شناختی است جهاد کند، پاسدار است و قطعا پاسداری از دین و ارزش های دینی و انقلاب و آرمان های انقلابی رسالتی بزرگ است که برای عهده وی نهاده شده است.

حجت الاسلام معبودی با یادآوری معنویت دوران جنگ و حضور شخصیت های موثر و شهدا در مراسمات عنوان کرد: بی شک در روز قیامت ما بدهکار شهدا هستیم چرا که قطعا این مطالبه شهدای مظلوم خواهد بود که «ما برای دین و تثبیت ارزش های دینی در جامعه جان خود را فدا کردیم، اما شما برای حفظ خون ما و ارزش های دینی چه کردید. و در پاسخ به ولی امر خود که جهاد تبیین را واجب اعلام کرد چه کردید».

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز، مقام معظم رهبری، «جهاد تبیین» را فریضه اعلام فرمودند و امیدواریم در این مسیر با واجب دانستن جهاد تبیین بر خود بتوانیم به وظیفه خود بعنوان یک ایرانی مسلمان عمل نماییم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار