امام جمعه محلات گفت:

پاسداران پیشقراولان تشکیل تمدن اسلامی

حجت الاسلام ربانی گفت: فرهنگ حق طلبی امام حسین در طول تاریخ اسلام ، نسل به نسل زنده مانده است و امروز مردم ولایتمدار ایران و به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی میراث گرانبهای آن حضرت را با تمام قدرت وحمل می کنند
کد خبر: ۹۴۱۹۲۲۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ، حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات در مراسم گرامیداشت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در مسجد الحسین محلات گفت : سالروز میلاد اباعبدالله الحسین علیه السلام به زیبایی و به درستی به عنوان روز پاسدار نامیده شده است و این مدال مشعشع ، افتخار دیگری است که بر سینه پاسداران عزیزمان می درخشد . 

حجه الاسلام ربانی افزود : فرهنگ حق طلبی و ظلم ستیزی امام حسین علیه السلام در طول تاریخ اسلام ، سینه به سینه و نسل به نسل زنده مانده است و امروزه ، مردم ولایتمدار ایران و به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی میراث گرانبهای آن حضرت را با تمام قدرت و توان ، حمل می کنند و پرچمدار سیره و سنت حسینی در جهان هستند . 

امام جمعه محلات در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : مقام معظم رهبری ( مدّ ظله العالی ) مسیر شکوفایی جامعه و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را بارها ترسیم نموده اند که اگر ان شاءالله این مهم تحقق یابد ،جهان در آستانه ظهور موفور السرور حضرت بقیه الله الاعظم ( عج ) شاهد تمدن اسلامی در گوشه ای از این کره خاکی خواهد بود . 

حجه الاسلام ربانی ضمن اشاره به ویژگی ها و شایستگی های پاسداری بر لزوم خود حفاظتی توسط سبزپوشان ولایت تاکید کرد و گفت : پاسداران انقلاب اسلامی ، نماد خداباوری و تقوا هستند و باید روز به روز و لحظه به لحظه  بر عمق بینش ، بصیرت و تقوای خود بیافزایند و بدون شک ، پاسداران پیشقراولان تشکیل تمدن اسلامی هستند . 

امام جمعه محلات در پایان افزود : حضرت امام  خمینی ( ره )  دو جمله کلیدی و مهم در مورد سپاه و پاسداران داشتند . یکی : ( اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود ) و دیگری : ( ای کاش من هم یک پاسدار بودم ) . این جملات بیانگر عمق اعتقاد بنیانگذار انقلاب اسلامی به سپاه و عناصر تشکیل دهنده آن است و ان شاء الله با عنایت حضرت پروردگار ، روز به روز بر عزّت و اقتدار سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی افزوده شود . 

ارسال نظرات