نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

مردم بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی هستند/ طرف‌های مذاکره‌کننده در برجام چاره‌ای جز عقب‌نشینی و تسلیم ندارند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی مردم هستند و لذا طرف‌های مذاکره ایران در جریان برجام نیز وقتی به‌وضوح مشاهده می‌کنند که ملت ایران محکم و استوار بر آرمان‌ها و مواضع خود ایستاده است چاره‌ای جز عقب‌نشینی و تسلیم ندارد و قطعاً باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۰۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: دشمنان نظام اسلامی در برابر مجاهدت‌ها، از خودگذشتگی‌ها و عزت نفس ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و اقتدار میهن اسلامی را در جامعه بین‌الملل تثبیت کرده است و امروز به برکت ایثار و روحیه مجاهدت ملت انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: ایران اسلامی  در طول ۴۳ سال گذشته و در سایه اسلام، اهل‌بیت(ع) ،تفکر انقلابی، مردم زمان‌شناس و آگاه و رهبری حکیمانه امامین انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشته و مردم و مسئولان وظيفه دارند این دستاوردهای ارزشمند را در قالب جهاد تبیین به جامعه معرفی کنند و نسل جوان باید به خوبی از پیشرفت های عظیم انقلاب آگاه باشد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی اگر امید داشته باشند به ایجاد فتنه و راه انداختن انقلاب مخملی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی در کشور، بدون شک انجام می‌دهند اما عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی در پشتیانی از نظام اسلامی امید دشمن را ناامید کرده که این پشتیبانی مردمی یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

امام‌جمعه اراک بیان کرد: بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی مردم هستند و لذا طرف‌های مذاکره ایران در جریان برجام نیز وقتی به وضوح مشاهده می کنند که ملت ایران محکم و استوار بر آرمان‌ها و مواضع خود ایستاده است چاره‌ای جز عقب نشینی و تسلیم ندارد و قطعا باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد، نباید ملت به خصوص نسل جوان را از دستاوردها و ادامه مسیر انقلاب اسلامی غافل کند چراکه دشمن به دنبال فراموشی حماسه های هویت ساز در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی است و لذا همه و باید دست در دست یکدیگر برای حل مشکلات و برقراری عدالت در جامعه تلاش کنند.

وی ادامه داد: صرفه جویی، اصلاح الگوی مصرف و تولید با کیفیت و صادرات محور راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم است و تولید با کیفیت و رقابتی زمینه ساز عزت و شرف هر کشوری است و در آموزه‌های دینی نیز به خودکفایی اشاره‌هایی شده است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: واحدهای تولیدی باید با کم کردن هزینه‌های جاری قیمت تمام شده تولیدات خود را کاهش داده و با به روز رسانی تجهیزات و عوامل تولید، کیفیت تولیدات را افزایش دهند. 

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در روزگذشته به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) فصل الخطاب همه امور است و آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند در جهت تحقق منویات معظم‌له حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات