مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان:

سیستان و بلوچستان یک الگو از امت واحده اسلامی است

حجت الاسلام رازیانی گفت: سیستان و بلوچستان یک جزیره زیبا و یک الگو و نمونه از امت واحده اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۰۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام برومند رازیانی در طی سفری به سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار ما، افزود: استان سیستان وبلوچستان یک جزیره زیبا و قشنگ و یک الگو و نمونه از امت واحده ‏اسلامی است که مردم آن، در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.

وی اظهار کرد: قبل از اینکه وارد سیستان وبلوچستان شویم، ذهنیت ها، طوفان و هوای خشک و خشن ‏و موارد این چنینی است، ولی وقتی پا در استان می‌گذاریم اولین چیزی که انسان را ‏جذب خود می‌کند خونگرمی و مهربانی مردم این خطه از کشور می‌باشد که برای مهمان خود، هر آنچه دارند ‏در طبق اخلاص گذاشته و از مهمانان خود دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان این مطلب که ساکنان این خطه از کشور در مهمان نوازی به جرات کم نظیر هستند، گفت: آنچه که در سیستان وبلوچستان مشاهده می‌شود، احترام به آداب و رسوم و مسائل دینی ‏و اعتقادی است.

وی ادامه داد: سیستان وبلوچستان را با محرومیت‌ها می‌شناسند، اما این استان یکی از ثروتمندترین ‏و غنی‌ترین استان‌های کشور از لحاظ زیبایی‌ها و جاذبه ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل ‏هایی که برای توسعه دارد، است.

رازیانی تصریح کرد: مرز‌های گسترده و سواحل زیبای دریای عمان، ظرفیت‌هایی است که می‌تواند با جذب ‏گردشگر وتجارتی که انجام شود، آن را دگرگون کند.

وی خاطر نشان کرد: استان سیستان وبلوچستان یک جزیره زیبا و قشنگ و یک الگو و نمونه از امت واحده ‏اسلامی است که مردم آن در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار