جانشین فرمانده سپاه هوراند در گفت و گو با بسیج:

اساس نظام جمهوری اسلامی ایران اسلام و عقیده است

تبریز- جانشین فرمانده سپاه هوراند گفت: در پیدایش نظام جمهوری اسلامی ایران، مقدمات آن و مبارزاتی که به آن منتهی شد، صحنه پرداز اصلی اسلام و عقیده و ایمان و تربیت اسلامی بود.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۳۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

ولی حقیقت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی زود: استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است كه مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد. مهم ترین وسیله این انتقال آموزش و پرورش است.

وی شهید رجایی و مربیان امور تربیتی را سربازان انقلاب در آموزش و پرورش نامید و ادامه داد: مهم ترین اهداف تشكیل امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب در مدارس است چرا كه انگیزه های انقلابی و اسلامی همراه با شعار «مربیان امور تربیتی سربازان انقلابند» موجب تأسیس این نهاد انقلابی شده است.

حقیقت خاطرنشان کرد: در تربیت اسلامی، تمام اعمال باید درجهت عبودیت حقیقی خداوند باشد. ملازم هدف نهایی تربیت اسلامی، ساختن عبد صالح است. عبد کسی است که تنها خدا را ربّ و پرورنده خویش ببیند و بداند. عبد شدن خروج از سلطه همه ارباب و خدایان غیر از ربّ العالمین است.به برادران و خواهران و عزیزان امور تربیتی عرض می کنم، همه تلاش شما باید این باشد که جوان مسلمان و مؤمن و بیدار تربیت کنید.

ارسال نظرات