فراخوان دسته‌های رزمی

پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج حوزه باقرالعلوم علیه السلام سپاه شهرستان زرند برگزار شد

با هدف حفظ و انسجام نیرو ،ایجاد امنیت پایدار، دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت تابعه حوزه بسیج باقرالعلوم علیه السلام سپاه زرند فراخوان شده و در قالب گروه‌های چند نفره به کار گشت محله محور و شناسایی پرداختند
کد خبر: ۹۴۱۸۱۳۰
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ستوان یکم پاسدار سجاد زعیم باشی فرمانده حوزه مقاومت باقرالعلوم علیه السلام سپاه زرند گفت :با هدف حفظ و انسجام نیرو ونیزایجاد امنیت پایدار، دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت تابعه این حوزه ، فراخوان شده و در قالب گروه‌های چند نفره به کار گشت محله محور و شناسایی پرداختند .

 فراخوانی دسته های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج با حضور پرشور بسیجیان پایگاه های تابعه و دسته رزمی از ساعت ،با رعایت پروتکل های بهداشتی درسطح روستاهای تابعه برگزار گردید.

به گفته ستوان یکم پاسدار سجاد زعیم باشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم علیه السلام شهرستان زرند در این فراخوان تلاش شد تا پایگاه های مقاومت نیروهای فعال خود را فراخوان نمایند و ضمن اجرای طرح دفاع از مقر و اموزش دسته رزمی اقدار خود را باموفقیت بنمایش بگذارند .

وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌های رزمایش به خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: به دشمن ثابت کردیم که بسیجیان هر گاه احساس کنند که به وجودشان نیاز هست حضور پیدا می‌کنند و حضور در این رزمایش باشکوه این را به اثبات رساند.

فرمانده این حوزه در حاشیه این برنامه از دیگر برنامه های اجرا شده  توسط پایگاه های مقاومت این حوزه را ،نشست های مختلف فرهنگی ،روشنگری،کارگاه مهارت خانواده وسبک زندگی،نشست هم اندیشی جهاد تبیین ،یادواره خانگی شهدای منطقه،گشتهای رضویون ،دیدار وسرکشی از خانواده شهداء ،اجرای واکسن طیور،ودهها برنامه دیگر عنوان نمودواز همراهی وهمکاری همه بسیجیان رده های بسیج تشکر نمود .

                                                                           خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات
آخرین اخبار