مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

جهاد تبیین موثرترین راهکار مقابله با تهاجم ترکیبی دشمنان است/ راه اندازی کارگاه های یک روزه جهاد تبیین در ذیل ستاد کنگره شهدای استان مرکزی

سرهنگ کریمی گفت: در راستای عملیاتی کردن جهاد تبیین در حوزه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت و در ذیل ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی کارگاه های تخصصی یکروزه برای جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته و تربیت شبکه راویان تخصصی در جهاد تبیین را هدف گذاری کردیم.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۹۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

،به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در کارگاه یک روزه جهاد تبیین اظهار کرد:از مهمترین خصوصیت های امام کاظم(ع) توجه به روشنگری و تبیین حقایق است و ایشان در همه شرایط پرچم دار جهاد تبیین بود و امروز در سالروز شهادت هفتمین امام بزرگوار شیعیان و مسلمانان جهان بهترین فرصت برای بازخوانی سیره رفتاری ایشان و الگوگیری است.

وی افزود: جهاد در انقلاب اسلامی یک واژه شناخته شده است چراکه جهاد همواره در شرایط مختلف پیروزی های بزرگی رقم زده و البته جهاد ضروریاتی دارد که ایمان، عمل صالح، بصیرت، شناخت موقعیت ها و فرصت ها و استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله آنها است.

سرهنگ کریمی بیان کرد: جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم جهاد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم است که مقام معظم رهبری از سال های گذشته آن را مطرح کردند و در سخنرانی های اخیر تاکید ویژه بر آن داشتند و قطعا جهاد تبیین موثرترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی است.

وی ادامه داد: با توجه به توطئه های دشمنان در تحریف و به فراموشی سپردن دفاع مقدس یکی از عرصه های مهم جهاد تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است و این برکات زیادی خواهد داشت که زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله آنهاست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: در راستای عملیاتی کردن جهاد تبیین در حوزه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت و در ذیل ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی کارگاه های تخصصی یکروزه برای جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته و تربیت شبکه راویان تخصصی در جهاد تبیین را هدف گذاری کردیم.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان مرکزی بزرگترین جهاد در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود، گفت: امروز کلیه کارگروه ها وکمیته های کنگره شهدای استان مرکزی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در این خصوص با قوت فعالیت دارند و امیدواریم خروجی های قابل قبول از جمله تربیت مربیان در این راستا شاهد باشیم.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت هنر و رسانه و بستر فضای مجازی در عرصه جهاد تبیین یک ضرورت مهم است و همانگونه که جوانان در تحقق بیانیه گام دوم نقش مهمی دارند امروز در جبهه مقدس جهاد تبیین جوانان باید پیشگام و میدان دار باشند.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات