مطالبه گری مردم زاهدان از 5 نفر از مدیران ادارات کل استان در میز خدمت جهادی

زاهدان/ نکویی گفت: میز های خدمت جهادی با هدف رفع مشکلات مردم و گفتگوی چهره به چهره توسط مسئولین با مردم و به حداقل رساندن مراجعات حضوری به ادارات برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۴۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی این میز خدمت جهادی در شهرستان زاهدان گفت: با همکاری بسیج ادارات سپاه سلمان استان و فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج  ادارات 5 نفر از مدیران کل استان سیستان و بلوچستان با حضور در میز خدمت جهادی مطالبات و خواسته های مردم را پیگری و در صدد حل آن برآمدند.

وی ادامه داد: با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم با توجه به شرایط کرونا در استان این میزها در راستای اعلام مصوبات ستاد کرونا جمعه اول هر ماه در محل نماز جمعه با حضور تعدادی از مدیران کل و در سایرهفته ها هم درقالب میز مطالبه گری برای پاسخگویی به مردم و جلوگیری از مراجعه به ادارات برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی هدف از برگزاری این میزها را رفع مشکلات مردم و گفتگوی چهره به چهره توسط مسئولین با مردم و به حداقل رساندن مراجعات حضوری به ادارات عنوان کرد و افزود: در همین راستا برگزاری میزهای خدمت در مساجد با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی،استمرار خواهد داشت.

گفتنی است میز خدمت جهادی، جمعه ۶ اسفندماه با مشارکت ادارات کل ثبت اسناد، پست، آموزش فنی وحرفه ای، دامپزشکی و تعاون روستایی استان در مصلی قدس زاهدان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار