خبرهای داغ:
سردار فلاح‌زاده:

اولین ویژگی شهید قهاری‌سعید، خدامحوری او بود

اسدآباد-جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اولین ویژگی شهید قهاری‌سعید، خدامحوری او بود که همین خصلت باعث شد ایشان در بین آحاد هموطنان عزیز و عزتمند باشد.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۳۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در مراسم گرامیداشت شهید سعید قهاری سعید در مسجد جامع اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نقاط مرزی و پرخطر، متبرک به قدوم سردار قهاری بوده و ارض و سماء به تعهد و رشادت همیشگی وی به امام و رهبری شهادت خواهند داد.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام در مرزها آنقدر خدمت کرد تا در نهایت با پیکری مجروح شربت شهادت را نوشید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: اولین ویژگی شهید قهاری، خدامحوری او بود که همین خصلت باعث شد ایشان در بین آحاد هموطنان عزیز و عزتمند باشد.

وی ادامه داد: شهید قهاری در اوج دفاع مقدس و لحظات حساس کردستان و انتشار اخبار سقوط شهر، خود را به پاوه رساند و در کنار دکتر چمران به انجام وظیفه پرداخت.

سردار فلاح‌زاده بیان کرد: از مسئولان کشور در تمام رده‌ها می‌خواهیم متواضعانه با مردم برخورد کرده و مرتبا در بین شهروندان حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: امام (ره) با حرکت عظیم خود اسلام تکفیری را کنار زد و شیعه را احیا کرد.

گفتنی است؛ شهید سعید قهاری‌سعید متولد ۱۳۳۱ در روستای چنار شهرستان اسدآباد است و در سمت فرماندهي لشكر سه نيروي مخصوص حمزه سيد الشهدا با تمام صداقت و خلوص در تاريخ ۴ اسفند ۱۳۸۵ در اروميه و در ارتفاعات جهنم دره مرز بين ايران و تركيه در درگيري با اشرار و گروهك پژاك همراه با ۱۴ تن ديگر از پاسداران لشكر ۳ دعوت حق را لبيك گفت و به ديدار معبودش شتافت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت پانزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید «سعید قهاری سعید» و در قالب رزمایش کمک‌ مومنانه ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در اسدآباد توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار