خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

بالاترین میزان استانداردها در بیمارستان سیار و تخصصی سپاه رعایت شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بالاترین میزان استانداردها و کیفیت در بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی سپاه در اصفهان وجود دارد و این نشان از خدمات و کار جهادی بزرگی است که این مجموعه انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۲۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در  آیین افتتاح فاز دوم بیمارستان تخصصی حاد تنفسی شهید صدوقی اصفهاننیروب زمینی سپاه، گفت: بالاترین میزان استانداردها و کیفیت در بیمارستان ۲۵۰ نفری سپاه در اصفهان وجود دارد و نشان از خدمات و کار جهادی بزرگی است.

وی با اشاره به خدمات سپاه در این ۲ حوزه، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد هم در حوزه امنیت و هم سلامت در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام است.

شیرانی ادامه داد: این پیشگامی مربوط به امروز نیست بلکه محصول تجربیات دوران دفاع مقدس است و از همان زمان بذر تفکر جهادی در بهداری سپاه پایه‌گذاری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت در سال‌های پس از دفاع مقدس، گفت: کارهای بزرگی در حوزه‌های بهداشت و درمان به برکت انقلاب محقق شده به گونه‌ای که یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی خدمات نظام سلامت است.

وی با اشاره به بررسی دقیق امکانات و تجهیزات بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی سپاه در اصفهان، تصریح کرد: بالاترین استانداردها و کیفیت در این بیمارستان وجود دارد و نشان از خدمات و کار بزرگ جهادی است.

شیرانی با بیان اینکه پشتیبانی هر عملیاتی یکی از مهمترین ضروریات است،  و یکی از مولفه‌های پشتیبانی ارایه خدمات به مجروحین است که باید در این زمینه آمادگی لازم ایجاد شود و سپاه گام‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: ما وظیفه داریم در زمان صلح و بلایای طبیعی آمادگی لازم داشته باشیم و لذا ساخت این بیمارستان‌های باید بیشتر شود چون به دشمن نشان می‌دهد آمادگی کامل در ایران اسلامی برای هر تهدیدی وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها