خبرهای داغ:

جلسه قرارگاه مشترک جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

جلسه قرارگاه عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت مبارزه،کنترل و خاموش سازی کرونا در استان سمنان با حضور دکتر مسلم چشمی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و همچنین مدیران و مسئولین کمیته های استانی و به صورت گفت و گوی تصویری با سایر شهرستان های استان در سالن جلسات شهید باقری سپاه استان سمنان برگزار شد ‌.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛دکتر مسلم چشمی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با تاکید بر نقش هم افزایی دستگاه های اجرائی در کنترل و خاموش سازی کرونا ابراز داشت:هر کدام از اقشار بسیج دستورالعمل های قرارگاه شهید سلیمانی را در دستور کار دارند.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ،استان سمنان را از جمله استان های موفق در مهار بیماری کرونا دانست و افزود:استان سمنان از استان های پیشرو در مدیریت بیماری کرونا است و استان الگو محسوب می شود و می بایست تجربیات این استان در کشور اجرایی شود.
در ابتدای این جلسه سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اقدامات جهادی سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا گفت:الگو قرار دادن تجربه موفق دفاع مقدس با وحدت و مشارکت دستگاه های اجرائی در استان سمنان موجب شد تا مشکل تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا ،با حضور جهادی اقشار مختلف مردم در کم ترین زمان ممکن بر طرف شود.
وی تصریح کرد:حضور مؤثر پایگاه های مقاومت بسیج و طلاب جهادی و طرح لبیک و سفیران سلامت از جمله اقدامات دیگر در حوزه مقابله با کرونا بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد:برگزاری رزمایش های مواسات و کمک های مومنانه در استان سمنان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان از جمله اقدامات موثر و شاخص در این طرح است.
شایان ذکر است به همت بسيج جامعه پزشکی سپاه استان سمنان بیش از ۳ هزار مکمل تغذیه ای ویژه زنان باردار در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها