خبرهای داغ:

جهادگران روستا لاسجرد به پیام رهبر خویش لبیک گفتند

پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص محرومیت زدایی؛ جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد در سرخه اقدام به ساخت سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای خانواده نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۱۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر یک دستگاه سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای خانواده نیازمند به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد در سرخه ساخته شد.

در حاشیه این اقدام جهادی علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: روزگاری فرزندان ایران اسلامی برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل سر از پا نمی‌شناختند و با همه هستی و توان بدون ذره‌ای چشمداشت پا در عرصه جنگی نابرابر در مقابل دشمنانی تا دندان مسلح و با حامیان پر قدرت می‌ایستادند.

او با بیان اینکه گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم به محرومان و خانواده های نیازمند خدمت می کنند، افزود: جهادگران پایگاه مقاومت محمد رسول الله (ص) با حضور در منازل خانواده های محروم و نیازمند در سزح روستا اقدام به دستگیری از خانواده ها می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) در ادامه اضافه کرد: همزمان با ایام الله ده فجر با هماهنگی های انجام شده جهادگران اقدام ساخت یک دستگاه سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه در خانه یکی از خانواده های نیازمند در لاسجرد کردند.

معینیان خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیجیان ما در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات ارزشمندی را ارائه داده اند و این خدمات دهی همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار