معاون روابط عمومی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

تبیین دستاورد‌های بسیج مهم‌ترین راه مقابله با دیکتاتوری رسانه‌ای است

ساری-سخنگوی سپاه کربلا با تصریح براینکه بسیج از دستاوردهای مهم انقلاب است، خاطرنشان کرد: آگاه سازی مردم از خدمات رسانی بسیج در تمامی حوزه ها، بر دیکتاتوری رسانه ای غلبه می کند.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۸۸
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی سپاه کربلا با حضور در شهرستان‌های رامسر، نوشهر و چالوس از معاونین برتر روابط عمومی‌ها در این سه شهرستان تجلیل و همچنین سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس فرمانده برتر جهاد رسانه‌ای سال ۱۴۰۰ در نظام اطلاع رسانی سازمان سپاه و بسیج هم معرفی و تجلیل شد.

سرهنگ علی ابراهیمی گتابی در حاشیه این دیدارها، در گفتگو با خبرنگار ما ، با اشاره به نقش روابط عمومی سپاه درنواحی مقاومت، گفت: انعکاس دستاوردهای سپاه و بسیج و آگاهی و اطلاع رسانی مردم از خدمات گسترده بسیج به مردم مهم ترین رسالت روابط عمومی ها می باشد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با تاکید بر جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که خدمات رسانی سپاه و بسیج، به صورت هنرمندانه به اطلاع افکار عمومی برسد که این همان، آگاهی سازی مردم به ویژه نسل جوان در  ارائه خدمات بسیج  در شرایط سخت اقتصادی و بمباران تبلیغات رسانه ای دشمن  است.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه با تصریح براینکه بسیج از دستاوردهای مهم انقلاب  است، خاطرنشان کرد: بسیج گره گشای مشکلات کشور است و آگاه سازی مردم از خدمات رسانی بسیج در تمامی حوزه ها، بر دیکتاتوری رسانه ای غلبه می کند.

سرهنگ ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد روابط عمومی های سپاه در نواحی مقاومت در هفته بسیج هم افزود: برنامه های گسترده ای در هفته بسیج اجرا شد که فقط گوشه ای از  حجم عظیم برنامه های خدمات رسانی بسیج به مردم، به طور مثال برنامه واکسیناسیون کرونا، کمک های مومنانه، ساخت خانه محرومین، آبرسانی به مناطق محروم، خدمات پزشکی ، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی  و نمایشگاه های دانشگاه بنیان و علمی و ...به مردم اطلاع رسانی شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اخبار خدمات رسانی سپاه و بسیج ، در جامعه موجب امیدآفرینی، نشاط و وحدت بین مردم و نظام می شود، یادآور شد: مردم بسیج و سپاه را از خود میدانند و هرکاری که بسیج و سپاه برای جامعه انجام میدهد، باعث اعتماد بیشتر مردم به نظام شده و کارآمدی نظام اسلامی را نشان میدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار