مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

فرهنگ دفاع مقدس حلال مشکلات کشور است/ فعالیت های دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی و مقاومت در جامعه را تقویت می کند/ اجلاسیه ایثارگران تعاون در دستور کار ستاد کنگره شهدای استان مرکزی قرار گرفت

سرهنگ کریمی گفت: دفاع مقدس به عنوان حلال مشکلات کشور از استواری و محکمی برخوردار است و مملو از حماسه های بزرگ ملت ایران می باشد و امروز این حماسه ها باید به خوبی برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۰۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان حلال مشکلات کشور از استواری و محکمی برخوردار است و مملو از حماسه های بزرگ ملت ایران می باشد و امروز این حماسه ها باید به خوبی برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

وی افزود: همانگونه که دفاع مقدس نماد وحدت و انسجام ملت بود امروز فعالیت های حوزه دفاع مقدس باید نماد وحدت و همبستگی باشند که خوشبختانه در استان مرکزی با برگزاری کنگره شهدا و وحدت همه جانبه ای که رقم خورد نمودی از فرهنگ دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد و فعالیت های دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در جامعه تقویت می کند.

سرهنگ کریمی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس از مهمترین ماموریت ها است و مقام معظم رهبری در طول این سال ها همواره بر اهمیت این مسئله تاکید کردند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین بهترین روش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و لذا فرمان مقام معظم رهبری بسیار مورد توجه می باشد که همه توان و ظرفیت ها باید در این خصوص مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: یکی از مهمترین ابزارهای تحقق جهاد تبیین هنر و رسانه است و باید سبک و زندگی شهدا از طریق زبان هنر خلاقانه به نسل جوان منتقل شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری ۱۹ اجلاسیه تخصصی در جریان برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی فرصتی مناسب برای تبیین نقش اقشار در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اختیار قرار داد و امروز با توجه به نقش مهم تعاون در دفاع مقدس ، اجلاسیه ایثارگران تعاون در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات