خبرهای داغ:
استادیار شبکه صالحین بسیج گلپایگان:

مشکلات اقتصادی امروز، به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از مبانی اقتصادی اسلامی است

استادیار شبکه صالحین بسیج و امام جمعه گلپایگان گفت؛ مشکلات اقتصادی امروز حاصل فاصله گرفتن مسئولان از مبانی اقتصادی اسلامی و پیاده کردن اقتصاد سرمایه داری غرب و فاصله گرفتن از اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۵۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،حجت الاسلام محمد تقی کرامتی استادیار شبکه صالحین بسیج و امام جمعه گلپایگان ،در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بسیج، حضور پر شور مردم در جشن انقلاب که راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن را مأیوس کننده دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی دست سلطه غرب را از منابع ایران اسلامی قطع کرد و از این رو دشمنان اسلام تمام تلاش خود را در قالب جنگ، تحریم و سنگ اندازی و غیره نشان دادند.

امام جمعه گلپايگان یکی از اهداف هدف دشمنان از تحریم را جدایی مردم از نظام و پشیمانی از انقلاب و تلقین احساس یأس به مردم بیان کرد و افزود: مردم ایران اسلامی و افکار عمومی زیر سایه عملیات روانی، سیاسی، تحریم و سلطه رسانه ای غرب قرار گرفتند اما دشمن یک اعتراف شیرین برای ملت ایران کرده است که در تحریم های فلج کننده علیه این ملت شکست خوردند.

وی این پیروزی بزرگ در مقابل دشمنان را در سایه پايداری و حضور مردم در همه عرصه ها و دست نکشیدن از شعار های اصیل انقلابی و رهبری و حرکت پر افتخار در راه شهدا دانست و بیان کرد:  دشمن در پشت جوسازی های رسانه‌ای و سانسورهای خارج از حقوق بشری، عزت، شکوه و عظمت مردم ایران را پنهان می کند و حتی توان دیدن پویش پرچم افتخار یا عکس های شهید سلیمانی را ندارد.

استادیار شبکه صالحین بسیج  گلپایگان،به بیان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: امپراطوری رسانه ای غرب، در تلاش است انقلاب اسلامی را ناچیز  و عقب مانده جلوه دهند و غیر واقعیت ها را به جای حقیقت بنشانند.

امام جمعه گلپايگان با تاکید بر اینکه هیچ ملتی قوی تر و مقتدر تر از ایران  در حوزه سیاست  خارجی در برابر استکبار جهانی نیست، تبیین کرد: قدرت های ظاهری اروپایی همچون انگلیس و آلمان و فرانسه در حوزه تصمیم گیری سیاست خارجی هیچ اختیار و اراده ای ندارند، منافع مشترک با آمریکا دارند ولی تابع محض آمریکا هستند.

حجت الاسلام کرامتی عزت و سربلندی ملت ایران را رهاورد انقلاب اسلامی برشمرد و یاد آوری کرد: کشور ایران اسلامی در عرصه های مختلف و علوم فاخر پیشرفت های چشمگیر داشته است.

وی با تأکید بر این موضوع که مشکل اقتصادی امروز جامعه به دلیل فاصله گرفتن انقلاب اسلامی از عدالت اجتماعی یا ایستادگی مردم بر شعارهای انقلابی نیست، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی امروز، به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از مبانی اقتصادی اسلامی و پیاده کردن اقتصاد سرمایه داری غرب و فاصله گرفتن از اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه گلپايگان با انتقاد از حضور تفکر تکنوکرات و اقتصاد غربی بر کشور و نادیده گرفتن اقتصاددان های اسلامی ، بیان کرد: دولت قبل کشور را به برجام وابسته کردند، و مسئولان کنونی ما از رسیدن به توافقی که منافع ملی را تامین کند خبر دادند اما خوی استکباری آمریکا اجازه امضا و تضمین آن را نمی دهند هرچند این تضمین نیز برای ملت ایران ارزش ندارد.

وی با یاد آوری اینکه ملت ایران نتایج برجام را دیدند خواستار حفظ هوشیاری و دقت نظر  مردم و مسئولان در سیاست خارجی شد و تاکید کرد: ملت ایران به هر قیمت حاضر نیستند توافقی مثل برجام صورت گیرد و شرط توافق لغو همه تحریم های ظالمانه به خصوص از طرف آمریکای جنایتکار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها