خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد

تمدید جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر»

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۶۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر» ویژه مقاومت و پایداری در خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فراخوان این جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به جشنوار تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره عنوان کرد: حجم آثار ارسالی باید ۵ هزار کلمه باشد، تالیف و ارسال آثار برای تمام گروه‌های سنی آزاد است.

وی ادامه داد: آثاری که از طریق پست و یا از پست الکترونیک جشنواره در فرمت‌های pdf، doc و docx به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تماس ثابت، همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند.

برخوردار گفت: همچنین آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشد و آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز داشت: پیام رسان واتساپ دبیرخانه استانی ۰۹۳۰۱۰۱۰۸۱۱ است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به این پیام رسان ارسال کنند.

تمدید جشنواره «داستان کوتاه خرمشهر»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار