فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خبر داد؛

آغاز ثبت نام کاروانهای زیارتی راهیان نور در تربت حیدریه/اعزام زائران به مناطق عملیاتی در چهار مرحله انجام می شود

سرهنگ ناصری موحد از آغاز ثبت نام کاروانهای راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: امسال کاروان های راهیان نور در چهار مرحله و از ۱۵ اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۳۲
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه ، اظهار داشت: ثبت نام از علاقمندان به حضور در کاروانهای زیارتی سرزمین نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس از صبح امروز اول اسفند ماه در سراسر مساجد و پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج آغاز و تا 20 اسفند نیز ادامه دارد.

 

وی اعزام زائران را در چهار مرحله عنوان کرد و افزود: اولین مرحله اعزام 18 اسفندماه است و در ادامه در تاریخ های 21 و 24 اسفند و همچنین 8 فروردین ماه کاروانها اعزام می شوند.

 

ناصری موحد گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ثبت نام کنندگان برای اعزام به مناطق عملیاتی راهیان نور باید حداقل هر دو دز واکسن را تزریق کرده باشند و در هنگام ثبت نام کارت واکسن بهمراه داشته باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اردوی زیارتی را 7 روز عنوان کرد و افزود: زائران شهدا در این مدت از مناطق عملیاتی، والفجر 8 در اروند«فاو»، شلمچه، طلائیه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، خرمشهر و آبادان، تنگه چزابه، فکه، دشت عباس و منطقه فتح المبین و همچنین دوکوهه بازدید می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در مدت 3 شبانه روزی که زائران در استان خوزستان مستقر می باسند راویان دفاع مقدس که از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند و در عملیاتهای مختلف حضور داشتند به تشریح مناطق و روند عملیاتهای دفاع مقدس و همچنین خاطراتی از همسنگران شهید خود می پردازند.

 

موحد گفت: زائران سرزمین نور در مسیرهای رفت و برگشت به زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره)، گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تهران، حرم حضرت دانیال نبی(ع) در شهر شوش، بارگاه منورحضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم مشرف می شوند

 

وی هدف از برگزاری این اردوها را در این ایام سال بنا به تقاضای مردم دانست و بیان داشت: با توجه به تعطیلی در ایام پایانی سال و همچنین عید نوروز، بسیاری از علاقمندان به شهدا تمایل دارند تا در این زمان و با فراغ بال بیشتری به شناخت عملیاتهای دفاع مقدس و همچنین سیره شهدا بپردازند.

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از ضروریاتی است که باید همه ساله و در ایام مختلف در قالب برنامه های هنری، فرهنگی و زیارتی گرامی داشته شود تا نسلهای آینده انقلاب دلاورمردیهای رزمندگان اسلام را از خاطر نبرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار