خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:

تفکر بسیجی یک تفکر درون‌زا است/ جنگ امروز جنگ تحریم و تحریف است

همدان- جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر درون‌زا است، گفت: این تفکر به مثابه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های درون‌زای کشور است و در برابر تهاجم‌های ترکیبی دشمن قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۸۸
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ اکبر یونسی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان که با حضور مسئولین استانی در مجتمع انصار برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و استقامت با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد و عملکردها است که ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: بسیج و سپاه مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی هستند که با اتکا به خداوند، خدامحوری و خودباوری و دو فاکتور مهم و اساسی مردم‌داری و مردم‌یاری در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر درون‌زا است، عنوان کرد: این تفکر به مثابه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های درون‌زای کشور است و این تفکر و فرهنگ موازنه‌ساز در برابر تهاجم‌های ترکیبی دشمن قرار دارد و دشمن در حال کار کردن بر روی آن است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: جنگ امروز جنگ تحریم و اقتصاد، جنگ تحریف و جنگ اجتماعی است که در مقابل آن رهبری سخنرانی‌هایی را دارند که تحت عنوان جهاد تبیین بیان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هرجا که انقلاب نیاز به حضور بسیجیان دارد در آنجا نقش‌آفرینی می‌کنند، ابراز داشت: هر مسئولی و هر مدیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این شاخصه‌ها را داشته باشد به طور قطع موفق خواهد بود و این نظام دوام پیدا خواهد کرد.

یونسی یادآور شد: یکی از این شاخصه‌ها بحث ولایت‌محوری و ولایت‌مداری است که در عمل و در ظاهر باید این اتفاق بیفتد و همچنین عمل صالح، پرهیزگاری، تقوی، آگاهی و بصیرت؛ که در بحث جهاد تبیین آگاهی و بصیرت بسیار مهم است.

وی زمان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و به موقع عمل کردن را از دگر شاخصه‌های لازم برای مسئولین و مدیران برشمرد و افزود: سعه صدر و انتقادپذیری نیز مهم است؛ اگر می‌خواهیم دفاع از انقلاب را داشته باشیم و در مقابل دشمنان بایستیم باید سعه صدر داشته باشیم و انتقادپذیر باشیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: بحث پاسداری هویت ایرانی- اسلامی، امیدوار بودن به آینده و امیدآفرینی و تکلیف گرایی، حضور و نقش‌آفرینی در میدان‌ها نیز یکی از شاخصه‌های مهم است که بسیجیان و پاسداران هرجا انقلاب نیاز داشته باشد، در آنجا حاضر هستند و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار