خبرهای داغ:

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مراغه اهدا شد

تبریز- بانوان قرآنی و خیران مسجد امام حسن مجتبی(ع) مراغه همزمان با فرارسیدن ۱۳ رجب مصادف با میلاد امام علی(ع) ، ۱۰ سری هزینه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۷۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، متولی این مسجد ارزش هریک از این جهیزیه‌ها را ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هریک از این جهیزیه‌ها شامل اجاق گاز، بخاری، فرش، تلویزیون، سماور، ظروف آشپزخانه، لحاف و پتو است.

رحیم بیگلری با اشاره به اینکه تعداد جهیزیه‌های اهدایی این مسجد در سال جاری به ۲۵ سری رسید، بیان کرد: خیران فعال در این مسجد همزمان با عید غدیرخم امسال نیز ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا کرده بودند و پیش از آن نیز بر حسب ضرورت یک سری جهیزیه به یک نوعروس تحویل شده بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر ۱۰ سری جهیزیه، ۷۰ بسته معیشتی نیز آماده توزیع است که مرغ آن را نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی تامین کرده است.

بیگلری با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار ریال است، اظهار داشت: ۱۰ بسته معیشتی از این تعداد همراه با ۱۰ سری جهیزیه توزیع می‌شود و بقیه آنها هم بین نیازمندان واقعی که پیش از این شناسایی شده، توزیع خواهد شد.

به گفته وی، خیران فعال در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مراغه امسال بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده‌اند و جمع‌آوری و اهدای این بسته‌ها همچنان با مشارکت خیران تا پایان سال ادامه می‌یابد.  

وی با بیان اینکه این مسجد قدمت زیادی دارد، بیان کرد: مسجد که در خیابان ۴۸ متری شهید دهقان شهرک ولی‌عصر(عج) قرار دارد، حدود پنج سال قبل توسط خیران بازسازی شد و از آن زمان تاکنون فعالیت‌های خیرخواهانه همواره جریان داشته است.

وی با اشاره به اینکه خیران این مسجد تاکنون یک ساختمان برای یک خانواده بی‌سرپناه خریداری و چندین ساختمان دیگر را تعمیر کرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار