امام جمعه محترم وردنجان؛

خدمت به مردم سعادت بزرگی است

حجت الاسلام محمدی گفت: خدمت به مردم سعادت بزرگی است که خدای متعال برعهده افراد قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۶۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی علیه السلام و روز مرد،خدمت به مردم  موهبت الهی است که باید انسان قدردان آن باشد.

امام جمعه وردنجان گفت: خدمت به مردم سعادت بزرگی است که خدای متعال بر عهده افراد قرار می‌دهد و باید تا پایان مسئولیت با جدیت تمام خدمت به مردم را با افتخار انجام شود.

حجت الاسلام محمدی افزود: توفيق خدمت گذاري به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامي، فرصت مغتنمي است كه شكرگزاري آن جز با خدمت بی منت بيشتر به ولي نعمتانمان ميسر نخواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان، توفیق خدمتگزاری به مردم،نشانه ثمربخشی نهال وجود انسان است، گاهی نیز، خدای متعال، افراد را از این راه آزمایش می کند، تا میزان شکرگزاری عملی آنان در مقابل نعمت، آشکار شود.

امام جمعه وردنجان ادامه داد: گاهی دست نعمت و رحمت الهی از آستین بندگان خالص بیرون می آید، اگر به جای آنکه محتاج دیگران باشی، دیگران به تو احتیاج داشته باشند، این یک موفقیت سرشار از رحمت است،سپاس این رحمت، تلاش دربرآوردن نیازهای مردم است.

حجت الاسلام علی محمدی اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهر وردنجان سزاوار بهترین خدمت ها هستند زیرا که در تمام عرصه های انقلاب نقش آفرینی کردند و ثمره آن تقدیم بیش از 80 شهید والامقام است.

دراین مراسم از زحمات مهندس نصیریان تجلیل و مهندس شریف پور به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

 آیین تکریم ومعارفه شهردار وردنجان باحضور مدیرکل امور شهری وشوراهای اسلامی استانداری،فرماندار شهرستان بن، فرماندهان نظامی وانتظامی، اعضای شورای اسلامی وردنجان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

ارسال نظرات