خبرهای داغ:
رئيس بنیاد شهید نهاوند:

پدران آسمانی با اقتدا به ولایت امیرالمومنین(ع) در راه اسلام به شهادت رسیدند

نهاوند-رئيس بنیاد شهید شهرستان نهاوند گفت: پدران آسمانی با اقتدا به ولایت امیرالمومنین(ع) در راه احقاق حقوق مسلمانان و اسلام، تا پای جان ایستادگی کردند و در نهایت در این راه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۰۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی سراقی در مراسم تجلیل از فرزندان شهید شاغل در بنیاد شهید ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدران آسمانی اظهار داشت: روز پدر، یادآور پدرانی است که در راه اسلام به شهادت رسیدند.

وی گفت: پدران آسمانی با اقتدا به ولایت امیرالمومنین(ع) در راه احقاق حقوق مسلمانان و اسلام، تا پای جان ایستادگی کردند و در نهایت در این راه به شهادت رسیدند.

رئيس بنیاد شهید شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهادت بالاترین و ارزشمندترین مرگ‌ها است، افزود: کسانی که به شهادت می‌رسند به فرموده خداوند متعال، نباید تصور کنیم که مرده‌اند بلکه آنها زنده هستند.

وی ابراز داشت: امروز وظیفه همه ما است که در سنگری دیگر برای تداوم راهشان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش کنیم.

سراقی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا است که با ولایت‌مداری و با ایمان راستین در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار