فینال و اختتامیه فوتسال جام فجر در سپاه نیکشهر برگزار شد

نیکشهر/فینال و اختتامیه فوتسال جام فجر، با حضور علاقمندان به ورزش و مسئولین شهرستانی در سالن ورزشی ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۷۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرگفت: در این مسابقات ۸ تیم  به مدت 10 روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نیز فینالیست مسابقات مشخص شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر صفوی تصریح کرد: در این فینال رقابت بین تیم شهیدعلی احمدی ناحیه سپاه نیکشهر و تیم حوزه مقاومت بسیج شهیدمعمار اسپکه انجام و حوزه مقاومت شهید معمار نتیجه را در ضربات پنالتی ۵ بر۴ به سود خود به پایان رساند و در پایان به عنوان قهرمان مسابقات فوتسال جام فجرانتخاب شد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مسابقات را تعالی ابعاد انسانی بیان و اظهار داشت: اینکه چه تیمی اول می‌شود موضوع بحث ما نیست. مهمترین موضوع در این رابطه، سلامتی نیروی انسانی در ابعاد جسمی و سلامتی روح و روان و سلامت اجتماعی و اخلاقی است و ما هر چه قدر در این ابعاد هزینه کنیم در واقع هزینه نیست و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: کار تیمی و تیمی کار کردن بسیار مهم است، اگر می‌خواهیم توفیقی بدست آوریم فقط با هم بودن و کار تیمی می‌توانیم به این موفقیت برسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار