اهدای جهیزیه به زوج آستارایی؛

کار قشنگی که دو شهید در آن دخیل بودند

به همت گروه جهادی شهید مورخی بندرآستارا، به نیابت از شهید مدافع حرم بابک نوری هریس، یک‌سری جهیزیه به ارزش ۵۱۰ میلیون ریال به زوج جوان در این شهرستان اهدا شد
کد خبر: ۹۴۱۵۵۸۵
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰

 

 

 

 

 

سالار هرمزپور مسئول گروه جهادی شهید مورخی بندر آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندر آستارا، اظهارکرد: یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، محرومیت‌زدایی و تلاش در راستای ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

وی با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان در جامعه، افزود: گروه جهادی شهید مورخی آستارا در تلاش است تا در جهت نهادینه ‌کردن فرهنگ ازدواج‌های آسان به منظور حل این مشکل در جامعه گام‌های موثرتر و اساسی بردارد.

مسئول گروه جهادی شهید مورخی بندر آستارا تصریح‌کرد: حمایت از جوانان برای انجام ازدواج آسان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.

هرمزپور از اهدای یک‌سری جهیزیه به زوج جوان در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: این جهیزیه به نیابت از شهید مدافع حرم شهید بابک نوری هریس به زوج جوان اهدا شد و گروه جهادی شهید مورخی با این اقدام  لبخند رضایت و امید را بر لبان زوج جوان آستارایی جاری کرد.

 وی اضافه کرد: جهزیه که به زوج جوان اهدا شد شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، چادر عروس، اجاق گاز، تلویزیون LED ۳۲ اینچ، سرویس قاشق و چنگال، اتوی برقی و میز اتو، جارو برقی، ۲ سری پتو ، ۲ عدد فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه، بخاری، سرویس ۱۲ نفره قابلمه، کتری، قوری، استکان و سرویس غذاخوری بود.

مسئول گروه جهادی شهید مورخی بندر آستارا ارزش جهیزیه اهدایی به زوج جوان را ۵۱۰ میلیون ریال اعلام کرد وافزود: جهیزیه اهدایی به همت گروه جهادی شهید مورخی آستارا و مشارکت سمن بنیاد فرهنگ ایثار آستارا، کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) و خیرین تهیه شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار