معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان:

رسانه ها برای تحقق جهاد تبیین آرایش جنگی بگیرند

فرماشیات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین حجن را بر اصحاب رسانه تمام کرده است و با توجه به شرایط موجود و جنگ روانی استکبار تمامی رسانه های داخلی برای تحقق جهاد تبیین باید آرایش جنگی به خود بگیرند.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۰۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری  بسیج از رشت, معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان، نوزدهمین سالروز تأسیس این خبرگزاری را به اعضا تحریریه خبرگزاری فارس گیلان تبریک گفت.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه در عصر کنونی توجه به حکمرانی رسانه باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: رسانه بازوی محکم انقلاب در طی سالیان گذشته بوده و اصحاب رسانه در کشور از هیچ تلاشی برای پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

مهدی پارسا با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین در رسانه‌های انقلابی گفت: دشمن با بیش از دو هزار و 500 رسانه به دنبال بردگی رسانه‌ای و به سلطه در آوردن رسانه های دیگر کشورها است و به این منظور در طی 43 سال گذشته تمامی موفقیت های انقلاب را کمرنگ جلئخ داد لذا باید اصحاب رسانه در کشور نسبت به جهاد تبیین اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به نقش رسانه و فضای مجازی در رشد و تعالی کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: جهاد تبیین یعنی روایت گری صحیح از یک اتفاق لذا تمامی خبرنگاران باید یک گوشه کار را گرفته و اقدامات و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر بکشند زیرا انجام این مهم منجر به رشد و تعالی کشور می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه فریضه جهاد تبیین یک حجت فوری و قطعی در جمهوری اسلامی است، گفت: فرماشیات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین حجن را بر اصحاب رسانه تمام کرده است و با توجه به شرایط موجود و جنگ روانی استکبار تمامی رسانه های داخلی برای تحقق جهاد تبیین باید آرایش جنگب به خود بگیرند.

پارسا با قدردانی از زحمات خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان به منظور حل مشکلات گیلان در حوزه های مختلف تصریح کرد: خبرگزاری فارس همواره خود را طرفدار مردم، انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری می داند و با راه اندازی سامانه های فارس من، سوت زنی و فارس پلاس به حل مشکلات کشور و گیلان توجه کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار