خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

انقلاب اسلامی یک توفیق الهی بود

فامنین-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: انقلاب اسلامی یک توفیق الهی بود که با جانفشانی‌های مردم و نقش برجسته علمای عظام نصیب ملت ایران اسلامی شد و این نعمت جای شکرگزاری دارد.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۱۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه فامنین ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ماه رجب اظهار داشت: بعد از حاکمیت اسلامی و الهی که در صدر اسلام توسط پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) شکل گرفت، دیگر شاهد حکومت اسلامی نبودیم تا اینکه حضرت امام (ره) این تکلیف سنگین را به دوش کشیدند و با جانفشانی‌های مردم و رهبری عالمانه، حکومت اسلامی را بار دیگر تشکیل دادند.

وی گفت: در طول این ۱۴۰۰ سال عالمان مجاهد و شخصیت‌های برجسته‌ای تلاش کرده‌اند تا بتوانند احکام الهی را در قالب یک حکومت اسلامی در بین مردم اجرایی کنند اما به دلایل مختلف از جمله اختلاف نظرها، عدم پایبندی به اصول، پای کار نبودن مردم و نداشتن رهبری حکیم و آگاه در این هدف موفقیتی حاصل نشده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به جایگاه والای شهدای انقلاب و تاثیر خون پاک این شهیدان گفت: بعد از انقلاب اسلامی در حالی که کل دنیا منتظر تکیه انقلاب اسلامی ایران به یکی از بلوک‌های شرق و غرب بود، این انقلاب نوپا با شعار «نه شرقی و نه غربی» به صورت مستقل و با تکیه بر خداوند متعال مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاد و تمام معادلات آنان را بر هم زد و زنگ خطری برای دشمنان به صدا درآورد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک توفیق الهی بود که با جانفشانی‌های مردم و نقش برجسته علمای عظام نصیب ملت ایران اسلامی شد و این نعمت جای شکرگزاری دارد.

سردار مجیدی ابراز داشت: با وجود تلاش طی سالیان متمادی برای روی کار آمدن یک حکومت اسلامی این توفیق الهی با بروز انقلاب اسلامی شامل حال ملت ایران عزیز شد که توانستند دست دشمنان و طاغوت ستمشاهی را از ایران اسلامی کوتاه کنند .

وی در پایان به نقش برجسته پاسداران و بسیجیان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و سخنرانی‌های اخیر حضرت آقا را تکلیفی بر عهده همه دانست تا با جهاد تبیین دستاوردها و آرمان‌ها و اهداف انقلاب را تبیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار