خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

جهاد تبیین راه مقابله با تحریف است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت: جهاد تبیین راه مقابله با تحریف است.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام جواد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در جمع بسیجیان طلبه حوزه علمیه اهل بیت(س) شاهین شهر با تاکید بر فضیلت ماه رجب گفت:شما طلاب باید در قله معنویت جامعه قرار داشته باشید و ماه رجب فرصت بسیار مغتنمی جهت خود سازی و ارتقاء معنویت است.

وی افزود:ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی است و باید از فرصت این ماه برای کسب فیض و رحمت خدا بهره برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت:مردم ایران با مجاهدت  و  تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی رحمه الله علیه توانستند رژیم طاغوت را سرنگون کنند و معجزه انقلاب اسلامی را پدید آورند.

وی افزود:انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد،لذا استکبار جهانی که قدرت و نفوذ انقلاب را مشاهده کرد  با جریان تحریف و امپراطور رسانه در صدد ایجاد فاصله بین مردم و ولایت است؛بنابراین شما طلاب باید با جهاد تبیین همچون چراغی پیرامون خود را روشن کنید و در مساجد،خانواده و محله با جهاد تبیین به مقابله با جریان تحریف بروید و روشنگری مطلوبی داشته باشید.

حجت الاسلام جواد احمدی در پایان خاطر نشان کرد:در فضای مجازی حضور فعال و موثرتری داشته باشید و در این عرصه دستاورد ها و موفقیت های انقلاب اسلامی را تبیین و تشریح کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار