فرمانده سپاه ساری خبر داد

از آبرسانی به روستاهای محروم تا افتتاح مسکن مددجویی در دهه فجر ساری

ساری-سرهنگ شریفی از افتتاح ۱۴ واحدمسکن مددجویی خبر داد و اضافه کرد: یک پروژه آبرسانی هم امروز در یکی از روستا‌های ساری به بهره برداری رسید که پروژه تامین آب شرب بود.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۹۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین استانی نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر و بزرگداشت ۴۳ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا "، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن با محوریت سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد.

از آبرسانی به روستاهای محروم تا افتتاح مسکن مددجویی در دهه فجر ساری
سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ساری در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب در اوایل شیوع کرونا، گفت: سپاه بهمراه پایگاه‌های مقاومت بسیج گام‌های موثری را در برگزاری رزمایش کمک مومنانه برداشته است.

فرمانده سپاه ساری از کمک ۲۰ میلیارد تومانی برای تهیه جهیزیه نوعرسان از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد و افزود: در دوره هشتم کمک مومنانه ۱۵۰۰ سبد کالا از طرف سپاه ناحیه و ۲۲۰۰ سبد کالا هم از طرف حوزه‌های مقاومت تهیه و بین نیازمندان در دهه فجر توزیع شد.


سرهنگ شریفی در ادامه به افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی اشاره و از افتتاح 14 واحدمسکن مددجویی هم خبر داد و  اضافه کرد: یک پروژه آبرسانی هم امروز در یکی از روستا‌های ساری به بهره برداری رسید که پروژه تامین آب شرب بود.

فرمانده سپاه ساری ادامه داد: سپاه ساری با داشتن ۶۰ حوزه مقاومت و ۶۵۴ پایگاه مقاومت در حوزه‌های محورمیت زدایی گام‌های موثری برداشته است.

سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های محله محوری که در سطح پایگاه‌ها شکل گرفت به صورت چشمگیری برای رفع مشکلات محلات وارد فاز عملیاتی شد.

فرمانده سپاه ساری در پایان سخنان خود یادآور شد: رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت فرا رسیدن سال نو هم با شکوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار