خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح بیش از ۱۰ خانه مددجوی بهزیستی به مناسبت دهه فجر توسط بسیج سازندگی

تویسرکان-بیش از ۱۰ خانه مددجوی بهزیستی که توسط بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه برابر تفاهم‌نامه با بهزیستی تکمیل شده بود به مناسبت دهه فجر در شهرستان تویسرکان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۱۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیش از ۱۰ خانه مددجوی بهزیستی که توسط بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه برابر تفاهم‌نامه با بهزیستی تکمیل شده بود به مناسبت دهه فجر در شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان در این مراسم در روستای قلعه نو تویسرکان از ساخت و تحویل ۱۰ منزل مسکونی طی سال ۱۴۰۰ در استان همدان خبر داد.

حمیدرضا فارسی با تقدیر از همکاری بسیج سازندگی سپاه‌های استانی و قرارگاه قرب کوثر افزود: این ۱۰ پروژه در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شدهاست.

وی تصریح کرد: طی چند سال اخیر بیشترین همکاری‌ها جهت بهسازی منازل مددجویان بهزیستی در موضوعات مختلف با بسیج سازندگی شهرستان‌های استان همدان انجام شده است.

*ساخت ۱۵ واحد مددجوی کمیته امداد در شهرستان تویسرکان

به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی احداث ۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

علیرضا ملکی رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان در این مراسم گفت: برابر  تفاهم سه جانبه کشوری که به تبع آن در شهرستان نیز بین بسیج سازندگی و کمیته امداد و بنیاد مسکن شهرستان منعقد شده ۱۵ واحد با متراژ تقریبی ۹۰۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیار و ۵۰۰ میلیون تومان در راستای مناسب‌سازی و یک میلیارد تومان به صورت بلاعوض در دست اجرا قرار گرفته است که تمام عملیات اجرایی توسط بسیج سازندگی سپاه انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار