جهاد تبیین بهترین راه جلوگیری از تحریف تفکر انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام بامری گفت: انقلاب اسلامی با وجود دستاوردهای زیادی که در طول این سالیان داشته با خطر تحریف مواجه شده و باید برای جلوگیری از آن جهاد تبیین را در پیش گرفت.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۵۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار گفت: یکی از نعمتهای خدا به مردم ایران همین پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بود که به رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) آغاز شد.

حجت الاسلام خدامراد بامری ادامه داد: امام خمینی(ره) با ایجاد دگرگونی در ارکان استبداد و استعمار جهانی باعث فرو ریختن کاخ ۲هزارو ۵۰۰ ساله سلطنت در ایران و ترک برداشتن کنگره‌های بیداد جهانی شد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه شیرین در کام دینداران بود، گفت: این پیروزی بوی امید و نشاط، سازندگی، جهاد، آزادی، استقلال و حکومت الهی را در قلب میلیون‌ها مسلمان و مستضعف جهان  افشاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار بیان کرد: لازم است با جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه‌های صنعتی، هسته‌ای، هوا فضا، نظامی، علم و فناوری نانو به مردم بیان شود و مفاسد رژیم پهلوی و وابستگی‌های محض حاکمان آن زمان به آمریکا و انگلیس و پیاده کردن اهداف آنها در ایران بیان شود تا مردم و جوانان به چهره واقعی رژیم پهلوی پی ببرند.

وی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی با این همه دستاورد با تهدیداتی روبرو است که از جمله آن خطر تغییر بینش و آرمان الهی، خطر جهل و بی‌خبری از مبانی تفکر اسلامی، خطر تحریف اندیشه انقلاب اسلامی که این خطرات در زمان صدر اسلام هم بوده و موجب خسارت‌های زیادی به اسلام شد و اثرات سوء آن همچنان ادامه دارد، و راه علاج آن را مقام معظم رهبری، جهاد تبیین و روشنگری دانستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار