رئیس بسیج رسانه استان گیلان مطرح کرد:

"جهاد تبیین" تکلیف سنگین رسانه ها در عرصه جنگ نرم است

به گفته رئیس بسیج رسانه گیلان، "جهاد تبیین" که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، وظیفه و تکلیف سنگینی است که بر دوش رسانه ها گذاشته شده تا در عرصه جنگ نرم ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۶۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه، فعالان‌فضای مجازی و هادیان سیاسی با موضوع نقش رسانه های انقلاب در جنگ روایت‌ها که به همت سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: با تلاش مردم، مسوولان و خون پاک شهیدان و به کوری چشم دشمنان قسم خورده، انقلاب اسلامی ۴۳ ساله شد و پله های موفقیت را همچون این چهار دهه از حیات خود، از این پس نیز طی خواهد کرد.
وی با اشاره به اهم اهداف سازمان بسیج رسانه در کشور، اضافه کرد: یکی از اهداف بسیج رسانه بحث روشنگری است و در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نقش رسانه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بیان کرد: استفاده از ابزار رسانه می تواند نقش جمهوری اسلامی را نسبت به قبل تکمیل‌تر کند زیرا دشمن با استفاده از اهرم رسانه در این جنگ نابرابر اهداف زیادی را دنبال می کند.
پارسا تاثیر گذاری رسانه های انقلاب در جنگ نابرابر روانی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: رسانه‌های انقلابی به آن ‌درجه از رشد رسیده و در مقابل هجمه استکبار مقابله می کنند، زیرا وظیفه رسانه ها در این جنگ نابرابر و عرصه جهاد تبیین، متفاوت عمل کردن است چون تنها در این صورت می توان به نقشه های دشمن با توجه به شگردهای جنگ روانی موفق عمل کرد.
وی همچنین اضافه کرد: "جهاد تبیین" که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، وظیفه و تکلیف سنگینی است که بر دوش رسانه ها گذاشته شده تا در عرصه جنگ نرم ایفای نقش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار